Nikkalainen
Ny medlem
Jag vill också åka... Imorgon nån kanske???.
Är det regelbundna körningar från upplands väsby(donken) fortfarande? Var 5 år sedan jag var med sist..
Kan tänka mig en tur imorgon men möter gärna upp i Rosenhill om du tänkt åka dit...Jag kör gärna från Skogis imorgon kl 17.15
Finns det någon som vågar åka utanför bultens intilliggande vägar i sommar eller?
Tröttnar ni aldrig på att åka på samma vägar hela tiden?
Jag var då där idag. Vi som har lite lättare hojjar kan ju svänga med våra cyCKlar.
Kör du något i veckan?
Finns det någon som vågar åka utanför bultens intilliggande vägar i sommar eller?
Tröttnar ni aldrig på att åka på samma vägar hela tiden?
Jag åker i förväg. Hoppas vi ses på RosenJag kör gärna från Skogis imorgon kl 17.15
Kan tänka mig en tur imorgon men möter gärna upp i Rosenhill om du tänkt åka dit...
Jag kommer möta upp 17.15 vid Skogskyrkogården och Statoil Länna 17.25 för färd mot Rosenhill.
Styr du upp en norr runda? Hittar ju inte där, knappt söder heller.....
Därför träffar man folk o kör kortare rundor runt Rosenhill funkar man ihop så blir det längre turerDet är ingen omöjlighet men jag föredrar att "anordna" rundor med folk jag känner och litar på.
Du har PM.
Därför träffar man folk o kör kortare rundor runt Rosenhill funkar man ihop så blir det längre turer
Rosen är alltså det ultimata förtroendetestet?
Det köper jag
Man måste börja någonstans o åker man inte med folk man inte känner/"litar" så blir det svårt att komma iväg överhuvudtagetRosen är alltså det ultimata förtroendetestet?
Det köper jag
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |