Hojåka i LUGNT tempo.

hasseman

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2010
Hoj
Honda CBR 954 RR
Riktigt trevligt ! Kanske var lite många :) Svårt att placera sig i gruppen för rätt tempo .... Men kul var de !
Respekt för er som åkte från Avesta ZZR1400 , riktigt kul ! Hoppas resan gick bra hem ....

ZZR1400

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
Kawasaki ZZR1400 2015
Riktigt trevligt ! Kanske var lite många :) Svårt att placera sig i gruppen för rätt tempo .... Men kul var de !
Respekt för er som åkte från Avesta ZZR1400 , riktigt kul ! Hoppas resan gick bra hem ....

Jodå resan hem gick bra :)men lite trökigt att köra i mörker med tanke på vilt.

FastFred

Återfallsknutte
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Suzuki M1800RZ -14
Vi är några från söder hållet som tänkte mötad på gullmars kl 9 :) Sen vet jag att några har bestämt träff järva krog kl 9:30

Synd att man missade megakörningen igår:( Ang Stockholmssnurren så tror vi bara är två - tre personer från medel och snabbturer som tänkte träffas vid Jäva krog men jag styr gärna över till Gullmars. Det kan ju vara trevligt att få träffa några långsamma knuttar/knuttor också :hihi.

Är det inne vid torget eller är det ute bland bussarna ni tänker träffas?

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Synd att man missade megakörningen igår:( Ang Stockholmssnurren så tror vi bara är två - tre personer från medel och snabbturer som tänkte träffas vid Jäva krog men jag styr gärna över till Gullmars. Det kan ju vara trevligt att få träffa några långsamma knuttar/knuttor också :hihi.

Är det inne vid torget eller är det ute bland bussarna ni tänker träffas?

inne vid torget var min tanke :) komsi komsi

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Behövs inga skyltar, det är bara för dig att ta ER6:an så följer vi andra din enorma packbox :tummenupp

Du är bara avis på min topbox ;) sedan är det ingen garanti att min ER6:a går lugnt. Igår var den snäll men den får för sig ibland att den vill gasa på lite :rolleyes:

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Du är bara avis på min topbox ;) sedan är det ingen garanti att min ER6:a går lugnt. Igår var den snäll men den får för sig ibland att den vill gasa på lite :rolleyes:

Haha, jag vet.. Det är därför man ska ha en TRX med 15 år gammal, aldrig renoverad, fjädring helt enkelt. Den har inbyggd fartkontroll eftersom hela hojen börjar svaja så fort man börjar luta lite med den, så det blir ganska lagom och behaglig fart per automatik :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Haha Jonas! Det där va genomskinligt, det är Sandra du vill åt :D

Genomskinligt var ordet.. är väl bara några veckor sen Jonas hoj låg ute på annons för att hojåkning sög.

Sen dök det upp lite nya kvinnor och vips så började det åkas igen.. Busted mannen.. :D

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring