Hojåka och grillning Lördag

Monster tjejen

Monster tjejen No:1
Gick med
30 May 2005
Hoj
Crescent
:squid Sommar= hojåka och grillning :squid
Tänkte att vi möts upp som vanlig vid GP kl 12:00,
kör en härlig sväng för att därefter styra hojarna mot bräcke och våran egna lilla sporthojsby.
Där vi intar position på gräsmattan för att grilla och :fyllisar alkolholhaltig dryck.

Tänkte kolla intresset hos er just för att veta hur många grillar och sitt/liggplatser(filtar) som behövs.

(förhoppningsvis så håller metereologerna vad dom lovat)

MVH Yamahafarfar & Monstertjejen

Blue_F

Make It So
Gick med
21 Jun 2004
Hoj
Kawasaki ZX-9R Ninja
Monster tjejen skrev:
2135832
:squid Sommar= hojåka och grillning :squid

Hade väldigt gärna varit med!... Jag har ju inte hojen här i gbg, men jag skall åka i helgen och det betyder att jag inte är i gbg heller.. :(

Men det blir fler ggr i sommar.. Och nu har jag ju parkering åt hojen med
:banana

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Volleyboll och granplantering sätter stopp för hojåkning för oss på lördag.

Mat och öl på kvällen är vi dock med på! :fyllisar

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Hallå vart har alla hoj och party sugna tagit vägen? :va

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Jag hade gärna oxå hängt på, men dop klockan 13:00 och sedan 30 års fest direkt på. Lite svårt att slingra mig från detta tyvärr :gnissla
Jag jagar fortfarande ett tillfälle när jag skall få möjlighet att träffa alla er som man umgåtts med i datavärlden under den mörka årstiden.

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Hej!

Jag och stortryne är sugna på o va lite sociala, men vi har hundkurs 13-15. Kanske kan möta upp er någonstans vid typ 16-tiden? Åka hemifrån vid 16 innebär oxå att vi måste hem till jycken vid ca 20-21.

-lilltryne

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
lilltryne skrev:
2137548 Hej!

Jag och stortryne är sugna på o va lite sociala, men vi har hundkurs 13-15. Kanske kan möta upp er någonstans vid typ 16-tiden? Åka hemifrån vid 16 innebär oxå att vi måste hem till jycken vid ca 20-21.

-lilltryne

Eller så gör ni så att vi möts upp vid 16 tiden fortsätter å åker lite hoj...sedan ni åker hem till jycken rastar den för att sedan komma tillbaka och dricka lite granna :rolleyes:

En liten ide !!

// Monster tjejen

lilltryne

Gick med
17 Jan 2005
Hoj
Yamaha farfar skrev:
2137566 Eller så gör ni så att vi möts upp vid 16 tiden fortsätter å åker lite hoj...sedan ni åker hem till jycken rastar den för att sedan komma tillbaka och dricka lite granna :rolleyes:

En liten ide !!

// Monster tjejen

Mjo kanske... inge kul för jycken o va ensam hela eftermiddagen och kvällen. Men ett par timmar är vi med på iallfall. Ska vi säga gp kl: 16 eller skickar ni ett sms vid den tiden o berättar vart ni har hamnat så ni slipper köra in till stan igen?

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
lilltryne skrev:
2137584 Mjo kanske... inge kul för jycken o va ensam hela eftermiddagen och kvällen. Men ett par timmar är vi med på iallfall. Ska vi säga gp kl: 16 eller skickar ni ett sms vid den tiden o berättar vart ni har hamnat så ni slipper köra in till stan igen?

Japps... vi är nog inte i stan vid 16.. det kan ju hända att vi är en bra bit ifrån .. jag vet inte.... det e ju oftast farfar som lägger rutten men jag vet inte alls vad han har tänkt sig! ring mig vid 16.00 (0735-310 716) och kolla vart vi e.. lämna ett meddelande på mobilen om jag inte svara så hör vi av oss så fort vi kan..... dricka kommer vi göra i bräcke (västra bräckevägen 78) hemma hos oss.

Ha det så bra

// Monstertjejen

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Triumph
Hojen är ju forfarande 30 mil härifrån utan bakhjul. Men om någon vill låna ut ett bakhjul och köra mig till skåne så jag får hit hojen så följer jag gärna med.

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
JesperN skrev:
2137637 Hojen är ju forfarande 30 mil härifrån utan bakhjul. Men om någon vill låna ut ett bakhjul och köra mig till skåne så jag får hit hojen så följer jag gärna med.

Eller så gör du så att du kommer på kvällen å partar med oss.. för vad jag vets å behöver man inget bakhjul till att dricka ett par öl ;) :fatta!

//Monstertjejen

sirSmokealot

Vet inte vad jag ska välja!!!
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
det blir nog en röd
Skall köra upp på måndag... :näsblod

Så det blir inga bira för mig denna helgen!

Men nästa helg däremot :) :fyllisar :cdevil :hihi

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Triumph
Yamaha farfar skrev:
2137668 Eller så gör du så att du kommer på kvällen å partar med oss.. för vad jag vets å behöver man inget bakhjul till att dricka ett par öl ;) :fatta!

//Monstertjejen

Hrmm, det tänkte jag inte på, :rodnar måste bero på värmen. :rolleyes:
Får se hur jag mår imorron, kommer några skåningar och hälsar på ikväll. :fyllisar Blir det så hårt att jag mår piss pallar jag nog inte, men om det blir så hårt att jag inte hinner bli bakfull under morgondagen så låter det väldigt intressant. :banana

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Vi kommer att vara vid GP kl 12 som vanligt.... blir väl en massssa andra me...

Jag kör en Blå/vit R1-04
Monstertjejen har ett beige gortexställ på sig.
Säg hej
:)

Sedan får vi se hur många som sluter upp hemma hos oss!

lilltryne

Gick med
17 Jan 2005
Hoj
Yamaha farfar skrev:
2137631 Japps... vi är nog inte i stan vid 16.. det kan ju hända att vi är en bra bit ifrån .. jag vet inte.... det e ju oftast farfar som lägger rutten men jag vet inte alls vad han har tänkt sig! ring mig vid 16.00 (0735-310 716) och kolla vart vi e.. lämna ett meddelande på mobilen om jag inte svara så hör vi av oss så fort vi kan..... dricka kommer vi göra i bräcke (västra bräckevägen 78) hemma hos oss.

Ha det så bra

// Monstertjejen
Vi blev övertalade att sitta inne och spela nördspel :7peta hos en kompis där vovven kunde vara med, så vi bangar mc-åkning o grillningen...

gaset

min hoj kan krasha snyggare än din hoj!
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 650s
lilltryne skrev:
2139848 Vi blev övertalade att sitta inne och spela nördspel :7peta hos en kompis där vovven kunde vara med, så vi bangar mc-åkning o grillningen...

WUT?!?! å här har jag gått omkring och morrat halva dan över att man inte har fått den förbaskade lappen som ger tillåtelse att följa med på tvåhjulsäventyr, och så struntar du helt sonika i det!

Jag tar det som en personlig skymf! :fatta!
tack för inbjudan till nördspelet dock :D

Gaset

Monster tjejen

Monster tjejen No:1
Gick med
30 May 2005
Hoj
Crescent
Då var vi hemma från dagens körning..

Grillen kommer att startas vid ca 20.00......
alkoholintag får på börjas när som helst inom rimlig tid :fyllisar

Vi ses!!!

sirSmokealot skrev:
2137839 Skall köra upp på måndag... :näsblod

Så det blir inga bira för mig denna helgen!

Men nästa helg däremot :) :fyllisar :cdevil :hihi

Dålig ursäkt med tanke på att det inte är föräns på måndag du skall köra upp... du har ju en hel dag på dig för att bli nykter :D

Blue_F

Make It So
Gick med
21 Jun 2004
Hoj
Kawasaki ZX-9R Ninja
Monster tjejen skrev:
2140825 Då var vi hemma från dagens körning..

Grillen kommer att startas vid ca 20.00......
alkoholintag får på börjas när som helst inom rimlig tid :fyllisar

Vi ses!!!

Hoppas ni fick en bra tur och att ni får det trevligt i kväll! Har själv varit ute och rastat min hoj idag och nu har mamma startat grillen!! Vi ses

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept