Hojåkare gör en glad!

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Konstigt att inte "Gay på sporthoj"-tråden är större, det är nämligen alltid folk som wheelar när jag vänder mig om för att jag hör dem komma :3freak

Nä, det måste nog ha varit så som du sa, han såg att du var en av de brudar som gillar wheelies. Kan det inte finnas fler sådana i Örebro :huvet

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Han kanske bara slant på kopplingen! Det kan ju hända den bästa. I flera hundra meter, faktiskt.

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
Konstigt att inte "Gay på sporthoj"-tråden är större, det är nämligen alltid folk som wheelar när jag vänder mig om för att jag hör dem komma :3freak

Nä, det måste nog ha varit så som du sa, han såg att du var en av de brudar som gillar wheelies. Kan det inte finnas fler sådana i Örebro :huvet

Näää det sa jag inte, jag sa att han skulle "visa bruden hur man kör hoj". :)
Att sen jag kör spelar ju ingen roll. Han tycker säkert det är kul att få visa att han kan wheela för vilken brutta som helst.

Kunde jag wheela skulle jag också göra det efter rödlysena.

Han kanske bara slant på kopplingen! Det kan ju hända den bästa. I flera hundra meter, faktiskt.

Ja så var det nog! Önskar att jag också kunde lära mig det knepet då. :rolleyes:

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Sjuk, trött, frusen och sur på alla gamla tanter som puttas och buffas inne på ICA, så kände jag idag när jag var på väg hem från centrum.
Röd gubbe vid övergångsstället så jag stannar och trycker på knappen. Då kommer det en hoj. Nåt skoj iallafall tänker jag. Då börjar snubben varva lite försiktigt och jag kollar dit. Flinar lite för mig själv och han varvar lite till. Det slår om till grönt och jag går över. När jag kommit över slår det om till rött och killen drar iväg på bakhjulet. :yoparty
Jag blev så himla glad. Jag tror att han såg hur risig jag kände mig så han ville nog muntra upp mig lite. O det funkade. Jag log hela vägen hem!

Det är förjäkla trevligt med hojåkare som bjussar lite på sig själva!

:rolleyes: En av anledningarna till att jag kommer att lägga ner blod svett OCH tårar på att att bli en riktigt duktig Uiiilare!

Entertainer som man är !!!

Det där med blodsvett och tårar............ Höll på att slå över galet häromdagen då jag övade Uiili växlingar :gnissla :gnissla :gnissla

Måste fixa helförsäkring innan nästa tur!!

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Sjuk, trött, frusen och sur på alla gamla tanter som puttas och buffas inne på ICA, så kände jag idag när jag var på väg hem från centrum.
Röd gubbe vid övergångsstället så jag stannar och trycker på knappen. Då kommer det en hoj. Nåt skoj iallafall tänker jag. Då börjar snubben varva lite försiktigt och jag kollar dit. Flinar lite för mig själv och han varvar lite till. Det slår om till grönt och jag går över. När jag kommit över slår det om till rött och killen drar iväg på bakhjulet. :yoparty
Jag blev så himla glad. Jag tror att han såg hur risig jag kände mig så han ville nog muntra upp mig lite. O det funkade. Jag log hela vägen hem!

Det är förjäkla trevligt med hojåkare som bjussar lite på sig själva!

Så det va du som stog där! :)

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
Så det va du som stog där! :)

Var det du? :yoparty

:rolleyes: En av anledningarna till att jag kommer att lägga ner blod svett OCH tårar på att att bli en riktigt duktig Uiiilare!

Entertainer som man är !!!

Det där med blodsvett och tårar............ Höll på att slå över galet häromdagen då jag övade Uiili växlingar :gnissla :gnissla :gnissla

Måste fixa helförsäkring innan nästa tur!!

Oj då du får va lite försiktig. Ser ut som det är lätt hänt att slå över. :D
Kan tänka mig att om jag nåååågonsin skulle lyckas wheela (in my dreams) så skulle jag garanterat slå över.

Last edited:

FLAGEL

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
CBR600F och gammal Kawa!
Klart tjejer diggar wheelies... dock inte när de själva sitter bak, se upp med det, för jävlar kan de skälla.

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Kan bara hålla med RQ...finns ingen som ler så stort som oss tjejer när ni kommer förbi på slangen. Iofs gör bara tanken på hojar mig överlycklig, oftast iafl:rolleyes:
så killar,fortsätt impa på oss brudar å gör det me stil:tummenupp :tuttar

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Kan bara hålla med RQ...finns ingen som ler så stort som oss tjejer när ni kommer förbi på slangen. Iofs gör bara tanken på hojar mig överlycklig, oftast iafl:rolleyes:
så killar,fortsätt impa på oss brudar å gör det me stil:tummenupp :tuttar

Jo, men får vi ligga dårå?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Det är klart han ville ligga. Vad annars? Tjejer har alldeles för höga tankar om killar.

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Men jag kan trösta dig med att jag hade bjudit på jordens största leende :)

Bifogat

• ny.jpg
    ny.jpg
    55.5 KB · Visningar: 202
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras