Jag är gärna med på ett hörn! Sommarjobbar i lycksele nu.nasholm82 skrev:2205998Tänkte kolla om det finns nått intresse i lycksele för lite sammåkning.
Dagsturer med mycket nöje.
Fins ju ett par hojar i lycksele så det borde ju vara nån fler än jag som är sugen på att gasa i gurpp.
morecore skrev:2270391ingen mer lycksele-bo som hänger här?? Jaghar kört Ekorrsele-vägen nu säkert 5ggr, går bara snabbare o snabbare...
Vägen är mestadels dålig ibörjan, sen finns det bara några få dåligheter resterande väg.nasholm82 skrev:2270892den är inte helt fel. lite dålig asflat på vissa ställen.
är du från lycksele?
Blir det nått åkande i helgen då?
morecore skrev:2352529Någon som har plats i sitt garage för en hoj i Lycksele fr.o.m. 20 augusti??????
Trevligt! Ja, det är heela långa vintern hehe... Ska köra tillomed 20aug, sen blir det flytt tillbaka till Luleå. Har plats där, men kan inte köra up BÅDE hoj o bil samtidigt :/nasholm82 skrev:2352910Är det över hela vintern som du behöver plats??
Ska kolla med broder om han ska ha hojen hos mig annars så har jag en plats över.
Bara snön försvinner så hänger jag gärna med på åkning runtomkring LSE, ser gärna att fler hänger med ner på banåkning på Mittbanan, har varit ner ett par år och kommer även att åka ner denna sommar.
Finns det intresserade som vill hänga med till Tyskland i sommar och se F1 samt åka på ringen så är det bara att höra av sig.
/Olov
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |