Hojåkning i Lycksele

nasholm82

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
Suzuki DL1000 V-strom
Tänkte kolla om det finns nått intresse i lycksele för lite sammåkning.
Dagsturer med mycket nöje.
Fins ju ett par hojar i lycksele så det borde ju vara nån fler än jag som är sugen på att gasa i gurpp. :tummenupp

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
nasholm82 skrev:
2205998 Tänkte kolla om det finns nått intresse i lycksele för lite sammåkning.
Dagsturer med mycket nöje.
Fins ju ett par hojar i lycksele så det borde ju vara nån fler än jag som är sugen på att gasa i gurpp. :tummenupp
Jag är gärna med på ett hörn! Sommarjobbar i lycksele nu.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
:va :va ingen mer lycksele-bo som hänger här?? Jaghar kört Ekorrsele-vägen nu säkert 5ggr, går bara snabbare o snabbare...

nasholm82

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
Suzuki DL1000 V-strom
morecore skrev:
2270391 :va :va ingen mer lycksele-bo som hänger här?? Jaghar kört Ekorrsele-vägen nu säkert 5ggr, går bara snabbare o snabbare...

den är inte helt fel. lite dålig asflat på vissa ställen.
är du från lycksele?
Blir det nått åkande i helgen då?

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
nasholm82 skrev:
2270892 den är inte helt fel. lite dålig asflat på vissa ställen.
är du från lycksele?
Blir det nått åkande i helgen då?
Vägen är mestadels dålig ibörjan, sen finns det bara några få dåligheter resterande väg.
Jag är från djupaste småland, bor i lycksele över sommaren, då jag är "ingift" lycksele-bo hehe... Jobbar på järnbolaget, kom in om du behöver skruvar o grejer till hojen! :D
Jadå, en polare har precis skaffat vr450 motard och vi drar nog en sväng i helgen! har ingen regplåtshållare än, då plåt-niklas inte svarar i telefon. Men annars så har jag "tappat den" ifall polizen stoppar mig...

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Någon som har plats i sitt garage för en hoj i Lycksele fr.o.m. 20 augusti??????

nasholm82

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
Suzuki DL1000 V-strom
morecore skrev:
2352529 Någon som har plats i sitt garage för en hoj i Lycksele fr.o.m. 20 augusti??????

Är det över hela vintern som du behöver plats??
Ska kolla med broder om han ska ha hojen hos mig annars så har jag en plats över.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
nasholm82 skrev:
2352910 Är det över hela vintern som du behöver plats??
Ska kolla med broder om han ska ha hojen hos mig annars så har jag en plats över.
Trevligt! Ja, det är heela långa vintern hehe... Ska köra tillomed 20aug, sen blir det flytt tillbaka till Luleå. Har plats där, men kan inte köra up BÅDE hoj o bil samtidigt :/

Vore skitschysst om man kunde få hyra in sig lite! Säg en symbolisk summa bara :tummenupp

maxtreme

Hoj åkning som mitt leverne
Gick med
7 May 2008
Hoj
Triumph Daytona T595
Gör en liten skön trådlyft.. Tänkte kolla läget om det är någon Lycksele bo som hänger här på sh?

Olov.Ostergren

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
R1
Åkning i LSE

Bara snön försvinner så hänger jag gärna med på åkning runtomkring LSE, ser gärna att fler hänger med ner på banåkning på Mittbanan, har varit ner ett par år och kommer även att åka ner denna sommar.

Finns det intresserade som vill hänga med till Tyskland i sommar och se F1 samt åka på ringen så är det bara att höra av sig.

/Olov

maxtreme

Hoj åkning som mitt leverne
Gick med
7 May 2008
Hoj
Triumph Daytona T595
Bara snön försvinner så hänger jag gärna med på åkning runtomkring LSE, ser gärna att fler hänger med ner på banåkning på Mittbanan, har varit ner ett par år och kommer även att åka ner denna sommar.

Finns det intresserade som vill hänga med till Tyskland i sommar och se F1 samt åka på ringen så är det bara att höra av sig.

/Olov

Har tips på några shysst vägar runt lse? Var idag till rusksele och runt där... Vore kanon med lite tips..:)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati