Hoj åka i Strängnäs!

Chippen

wwhhaa pttsssiii wwhhaa pttssiii whhaaaa
Gick med
4 Jan 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Turbo Gixxer
Vore kul att samla lite lokala hoj åkare o snacka lite skit o åka lite hoj. nu ser man bara varandra ibland.. va sägs?
 

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Hjo
Hoj
BMW S1000RR 2017
CHIPPEN_no1 skrev:
Vore kul att samla lite lokala hoj åkare o snacka lite skit o åka lite hoj. nu ser man bara varandra ibland.. va sägs?

Va, åker Ni hoj i Stränkan??? Var där i Söndags efter Malmby och cruisa runt men inte en endaste hoj... utom ett par kromisar....

Hojta till och jag dyker upp även jag om jag får :tummenupp
 

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
nada =/
Nobody skrev:
Va, åker Ni hoj i Stränkan??? Var där i Söndags efter Malmby och cruisa runt men inte en endaste hoj... utom ett par kromisar....

Hojta till och jag dyker upp även jag om jag får :tummenupp

Jag och en polare var ute i hm... söndags liten sväng bara... :fyllisar Fast jag får ju inte... :död Men jag är på om 2v... 12maj åker jag upp... :tungan Så då kommer förhoppningsvis en grön kawwa shosscha runt på gatorna här i krokarna... :yoparty


Nobody! var du här då? du skulle ju hit i lördags??? :7peta
 

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Hjo
Hoj
BMW S1000RR 2017
rozen skrev:
Nobody! var du här då? du skulle ju hit i lördags??? :7peta

Nope, men jag var ju i söndags istället ju! Men det var ont om :tuttar och helt dött med :squid

Jag gled ner till hamnen och stanna och såg lite cool ut sen fortsatte jag lite hur som helst där tills jag tröttna och åkte hem. När du får din styrlapp så får du börja representera sporthojar i Stränkan då det saknas helt har jag konstaterat :fatta!

Nåväl, blir väl en ny sväng till helgen säkerligen :yoparty
 

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
nada =/
Nobody skrev:
Nope, men jag var ju i söndags istället ju! Men det var ont om :tuttar och helt dött med :squid

Jag gled ner till hamnen och stanna och såg lite cool ut sen fortsatte jag lite hur som helst där tills jag tröttna och åkte hem. När du får din styrlapp så får du börja representera sporthojar i Stränkan då det saknas helt har jag konstaterat :fatta!

Nåväl, blir väl en ny sväng till helgen säkerligen :yoparty

Yes sir! ska bli... Kommer en polare med VTR till sommaren me... sen en annan med en Buell X9r eller vad fn dom heter... inte sporthoj men den e tuff... :yoparty
 

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Hjo
Hoj
BMW S1000RR 2017
rozen skrev:
Yes sir! ska bli... Kommer en polare med VTR till sommaren me... sen en annan med en Buell X9r eller vad fn dom heter... inte sporthoj men den e tuff... :yoparty

Har för mig att någon här på SH som wheela med en Buell och torska lappen... måntro vem det kan ha vart :D

Well, well.... jag hittade hur som helst inte någon Europa skola i Stränkan men då var det ju söndag och då lär det inte vara många där....
 

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
nada =/
Nobody skrev:
Har för mig att någon här på SH som wheela med en Buell och torska lappen... måntro vem det kan ha vart :D

Well, well.... jag hittade hur som helst inte någon Europa skola i Stränkan men då var det ju söndag och då lär det inte vara många där....


hahaha det är inte lätt att hitta i en världsmetropol som Strängnäs... 2veckor 2veckor.. sen ska jag guide:a runt dig... ;) Eskilstuna 4juni verkar trevligt!! :yoparty
 

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Hjo
Hoj
BMW S1000RR 2017
rozen skrev:
hahaha det är inte lätt att hitta i en världsmetropol som Strängnäs... 2veckor 2veckor.. sen ska jag guide:a runt dig... ;) Eskilstuna 4juni verkar trevligt!! :yoparty

Planerar inget så långt i förväg.. ska sälja hojen som jag har nu och köpa en stunt/skrapad R hoj istället för att nästa år fläska på med det värsta som finns då :yoparty
 

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
nada =/
Nobody skrev:
Planerar inget så långt i förväg.. ska sälja hojen som jag har nu och köpa en stunt/skrapad R hoj istället för att nästa år fläska på med det värsta som finns då :yoparty

Hm.. men... hade inte du en fin fin retta 03a? jaja du ska köpa en kawwa zx10 -06 såklart!!! då förstår jag! :tummenupp :yoparty
hehe tiden bara flyger förbi när man har roligt!!! snart är det juli! :fyllisar
 

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Hjo
Hoj
BMW S1000RR 2017
rozen skrev:
Hm.. men... hade inte du en fin fin retta 03a? jaja du ska köpa en kawwa zx10 -06 såklart!!! då förstår jag! :tummenupp :yoparty
hehe tiden bara flyger förbi när man har roligt!!! snart är det juli! :fyllisar

En kwak.... nja.. lr kanske.. vi får väl se vad som blir vörsting vörsting hojen nästa år... hoppas inte zukan bara... då måste jag ju bryta mitt löfte om att aldrig mer en susuki :rolleyes:

Mitt mål i år är att lära mig och köra bakhjul men vill inte göra det med min R1'a så därför byter jag hoj. Har inte haft den på bakhjulet mer än några få gånger och då snackar vi inte höga, tror inte dom klassas som whiiiillliiis av dom som kan :rolleyes:
 

Chippen

wwhhaa pttsssiii wwhhaa pttssiii whhaaaa
Gick med
4 Jan 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Turbo Gixxer
Nobody skrev:
Va, åker Ni hoj i Stränkan??? Var där i Söndags efter Malmby och cruisa runt men inte en endaste hoj... utom ett par kromisar....

Hojta till och jag dyker upp även jag om jag får :tummenupp
tyvär stod min Turbo o väntade på nytt bakdäck tog visst slut i Lördags :yoparty men nu till helgen skall det åkas! polarn har även skaffat en Slö R1:a :lol
vore kul att samla i hop oss!
 

Nobody

Medlem
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Hjo
Hoj
BMW S1000RR 2017
CHIPPEN_no1 skrev:
tyvär stod min Turbo o väntade på nytt bakdäck tog visst slut i Lördags :yoparty men nu till helgen skall det åkas! polarn har även skaffat en Slö R1:a :lol
vore kul att samla i hop oss!

Ja va f-n, jag lär nog komma om jag kan :yoparty Om det är fint väder så dyker jag upp någon gång innan lunch tid till Stränkan :tummenupp sen hoppas jag på att vi siktar på lördagen....
 

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
nada =/
Nobody skrev:
En kwak.... nja.. lr kanske.. vi får väl se vad som blir vörsting vörsting hojen nästa år... hoppas inte zukan bara... då måste jag ju bryta mitt löfte om att aldrig mer en susuki :rolleyes:

Mitt mål i år är att lära mig och köra bakhjul men vill inte göra det med min R1'a så därför byter jag hoj. Har inte haft den på bakhjulet mer än några få gånger och då snackar vi inte höga, tror inte dom klassas som whiiiillliiis av dom som kan :rolleyes:


Men ska inte R1a vara exemplariska att köra på slangen med? :va
Skaffa iaf ingen blååå gixer... konsum! :tungan
 

Chippen

wwhhaa pttsssiii wwhhaa pttssiii whhaaaa
Gick med
4 Jan 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Turbo Gixxer
rozen skrev:
:tummenupp

Det gör det nog med din hoj med? :rolleyes: Försöker komma på vem du är...
Du spelade hockey förut..? ehm... :va
hocky nää är du tokig! Som tur är räddade spriten mig från idrotten :lol jo min trivs med framhjulet uppe i skyn :yoparty
 

Chippen

wwhhaa pttsssiii wwhhaa pttssiii whhaaaa
Gick med
4 Jan 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Turbo Gixxer
Mie skrev:
det gör min oxå :yoparty
jag hänger med dock inte i helgen men gärna en annan gång... lite :tuttar måste ju oxå få följa med!!
ja då får vi stanna å vänta på dig som vanligt... Åk före du så väntar vi där framme! :arsele
 

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Sålt den....
CHIPPEN_no1 skrev:
ja då får vi stanna å vänta på dig som vanligt... Åk före du så väntar vi där framme! :arsele

:4skrika TURBO är FUSK!! och för den delen så var det kallt... så vänta ni bara!!!! :fatta!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top