Mie skrev:TURBO är FUSK!! och för den delen så var det kallt... så vänta ni bara!!!!
Mie skrev:TURBO är FUSK!! och för den delen så var det kallt... så vänta ni bara!!!!
rozen skrev:Hallååå?! vart fn är ni? jag vill ju åka! grrrr
Ludde99 skrev:d kanske är nån som är sugen på o glida iväg till tuna på lördag,
d är ju nån bil tjofräs vid micro.... om d är fint väder vill säga. ja ska dit ivarje fall.......
jo jag ska dit! tar nog hojen om det är skapligt väder!Ludde99 skrev:d kanske är nån som är sugen på o glida iväg till tuna på lördag,
d är ju nån bil tjofräs vid micro.... om d är fint väder vill säga. ja ska dit ivarje fall.......
jag tar en sväng till persåker (i åkers styckebruk) i kväll och kollar in deras onsdagsträff!Ludde99 skrev:synd att det var skit väder i lördags...men sommaren är ju inte slut än. d kommer fler gånger......
bara säga till om d ska ut o gasas......
åker ut nu och monterar dit nytt gummi och nytt drivpaket på din räser så du kan åka lite å inte bara hänga på SHMie skrev:Skullle gärna hakat på men mitt bakdäck har tagit slut....
Appråpå ingenting.. ni vet ingen som är sugen på att åka till Gotland och Lelle träffen? Har en biljett över som jag vill bli av med och det går att ordna fler..
CHIPPEN_no1 skrev:åker ut nu och monterar dit nytt gummi och nytt drivpaket på din räser så du kan åka lite å inte bara hänga på SH
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |