Hoj för 50.000kr

Buttman

Warrior of the world
Gick med
1 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 660, YZF 750 Streetfighter
...

Motard :4skrika

Kolla fall du kan göra ett klipp på något sådant - lovar...du kommer inte att ångra dig!!! :rock
 

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
DennisLundström skrev:
Själv funderar jag på R6:a. Svårt att veta vilken hoj som ger mest glädje per krona.

En R6:a är inte det minsta rolig!! Köp nu en Honda CBR! Du kommer inte ångra dej nånstans! Har du lite tur så hittar du en 929:a för 50 lax...

Gört! Och Gört diweckt!
 

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
DennisLundström skrev:
fanns en fräsch zx9r till billig peng tyvär har den gått 3000.

http://www.blocket.se/view/5436450.htm?caller=obl_s&l=0&c=1&city=0
Tyvärr 3000 mil?! Tror du inte att japanerna kan bygga motorer som går längre än så?

3000 mil för en 7 år gammal hoj är lite, väldigt lite. En normalfuntad biker kör väl ändå allra minst runt 500 mil per säsong vilket är 3500 mil på en 7 år gammal hoj.

Men du kanske menar att det är synd att den gått 3000 mil eftersom det låter misstänkt lågt och att du misstänker skruvad mätare? :rolleyes:

Tro mig, moderna motorcyklar klarar av mer än ett par-tre tusen futtiga mil....
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
Gör som alla andra TÖNTAR, köp en tråkig R1:a.hahahahahah!
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
sgtpepper skrev:
Tyvärr 3000 mil?! Tror du inte att japanerna kan bygga motorer som går längre än så?

3000 mil för en 7 år gammal hoj är lite, väldigt lite. En normalfuntad biker kör väl ändå allra minst runt 500 mil per säsong vilket är 3500 mil på en 7 år gammal hoj.

Men du kanske menar att det är synd att den gått 3000 mil eftersom det låter misstänkt lågt och att du misstänker skruvad mätare? :rolleyes:

Tro mig, moderna motorcyklar klarar av mer än ett par-tre tusen futtiga mil....

Word!!! :tummenupp :tummenupp
 

flipm0de

Radical Riders
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Lund
Hoj
.
köp en motard... du kommer aldrig ångra dig! och för 50k kan du hitta många! + att det är mkt billigare att försäkra! :tummenupp
 

Elgasen

Antal krasch: 0st
Gick med
28 Jan 2004
Ort
Skövde
Hoj
K1300R -09, EXC 350 Racing -05
Köp en B12:a.
Du får en hoj i fint skick med hyfsad effekt på lågvarv för att vara en rad4:a. Sen skadar det ju inte att den kostar hälften i försäkring mot andra hojar (fklass 6). 3600kr/året betalar jag för halvförsäkring (23år). Det finns även gott om reservdelar och trimdelar och andra tillbehör till just den hojen.
Jag är inte det minsta partisk...
 

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Ort
LBG tha place 2 B
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Elgasen skrev:
Köp en B12:a.
Du får en hoj i fint skick med hyfsad effekt på lågvarv för att vara en rad4:a. Sen skadar det ju inte att den kostar hälften i försäkring mot andra hojar (fklass 6). 3600kr/året betalar jag för halvförsäkring (23år). Det finns även gott om reservdelar och trimdelar och andra tillbehör till just den hojen.
Jag är inte det minsta partisk...

En snygg hoj i rätt prisklass är Honda cbr 600 fs :tummenupp
 

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Ort
E-tuna
Hoj
Hayabusa K4
Personligen skulle jag nog leta efter en 1100RW (nu är jag förstås partisk), mycket vrid, den går att skjutsa på (utan att passageraren behöver rehabas efter en längre tur) och den klarar många, långa mil utan att ryggen tar stryk. Ska du bara leka lite kortare turer och inte har krav på att kunna skjutsa kanske en lite mindre maskin är lämpligt. Annars hittar du billiga 1100:eek:r lite överallt. FYI: jag pröjsar 1700:- halv/helår för min 1100RW.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
sgtpepper skrev:
Tyvärr 3000 mil?! Tror du inte att japanerna kan bygga motorer som går längre än så?

3000 mil för en 7 år gammal hoj är lite, väldigt lite. En normalfuntad biker kör väl ändå allra minst runt 500 mil per säsong vilket är 3500 mil på en 7 år gammal hoj.

Men du kanske menar att det är synd att den gått 3000 mil eftersom det låter misstänkt lågt och att du misstänker skruvad mätare? :rolleyes:

Tro mig, moderna motorcyklar klarar av mer än ett par-tre tusen futtiga mil....
Tänkte precis ifrågasätta samma sak...

"Tyvärr 3Kmil"... Jaja...

@Trådstartarn: För 50-55 lök hade jag lätt köpt den GSXR-750 som fanns på annons i tråden.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top