Min är fortfarande påställd o försäkrad om du vill pröva en cbr Piggis =)
Han ville ha en SNABBARE hoj..
Min är fortfarande påställd o försäkrad om du vill pröva en cbr Piggis =)
Han ville ha en SNABBARE hoj..
Tja då är det iaf inte din hoj han ska köpa.
såja små pojkar...NU ska vi inte bråka om vems hoj jag ska köpa eller inte... de återstår att se till våren om de kommer att bli någon eller ej
Ja de hade fan varit najs... De har ju dock kommit Power Commander till den, men ska åka till Yamaha center och prata med glen om de e lönt att göra nåt åt det om man kan få någon större ändring på min lilla riskokare
Tycker du ska gå din egen väg och montera turbo på din Hoysung!
Ja de hade fan varit najs... De har ju dock kommit Power Commander till den, men ska åka till Yamaha center och prata med glen om de e lönt att göra nåt åt det om man kan få någon större ändring på min lilla riskokare
Ja de va de ja hade tänkte mej. Åka och prata med glen på yamaha center och se vad han säger innan man lägger ner mer pengar på detta. testade ju en sån sak innan fast med nåt som hette memjet som var till denna hoj men de funkade inte alls. fick hela 0.2 hästar mer enligt bänkningen
Ja de va de ja hade tänkte mej. Åka och prata med glen på yamaha center och se vad han säger innan man lägger ner mer pengar på detta. testade ju en sån sak innan fast med nåt som hette memjet som var till denna hoj men de funkade inte alls. fick hela 0.2 hästar mer enligt bänkningen
Om jag får ha ordet?
Ärligt talat, Anledningen till att äga en hyosung, är mindre omkostnader.
Varför då lägga flera tusen rikstaler på något som gör några futtiga % i uteffekt och vrid. Det är fortfarande samma hoj, en 650cc, samma chassi (ram).
Min rekomundation är: Behåll koreanen tills du är trött på den, om du inte redan är det. Lägg pengar på en annan "bättre" hoj. förnyelse är alltid kul. He "och detta ska komma från mig"
Det kam man oxå tyda så här: Köper man en bra hoj, varar den lääännnge, men så är (var) det också en "Retta"
Om du lägger några, kanske mång tusen på koreanen kommer du säkert bli besviken i efterhand ändå.
Mmmmm. de låter ju inte helt fel när ni lägger fram det på detta viset... Var och pratade med dem på Yamaha center idag och han skulle kolla upp vad det skulle tänkas kosta för mappning och bänkning. Så jag väntar på ett svar från honom i slutet av nästa vecka.
Men jag ska ju då erkänna att man har ju tittat på dom svarta r1 som dom har där inne och dom e ju grymt snygga
Men kostar ju en hel del över min budget.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om min hyosung men de e ju en bra första hoj. dock bara haft den 1 år nu men man vill ju alltid ha nåt nytt för de e roligare
men jag får ha lite is i magen och kolla på nätet och så för och se vad man verkligen vill ha... Nästa hoj ja köper kommer jag nog att ha ett par år framåt får ja ju hoppas
ärligt vem vill ha en slö R1!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |