Super-Henkan
Dirt Rider
Bygg en streetfighter!!!
Allex skrev:hehe jo monster eller hornet asså vet ej vad man ska välja
OLJEKYLD GSXR skrev:Blir förvirrad, du skulle ha en hoj med kåpa och då funkar inte en Multistrada (som jag tycker har kåpa) men ett Monster funkar (som jag inte tycker har kåpa).
Kawa Tina skrev:en kawa zzr 600 är fin och man sitter perfekt på den
Il Mostro skrev:Jag vill slå ett slag för monstret, karaktär, körglädje och i mitt tycke, en designmässig fullträff.
ZR-7S tycker jag inte ens platsar in i den där kategorin. Den vi testade var riktigt tråkig, nästan så man somnar av fastän man håller fullt. Dessutom helt utan känsla.lee skrev:Ja, du är ju på rätt spår. Fazern är bättre än Hornet och SV650 och Kawasaki ZR-7S enligt franska Motomag som hade ett test i 600-klassen förra året. Segern var faktiskt förkrossande. Banditen är ju föråldrad och lite av en blyklump så den behöver du inte titta på...
Är det av egna erfarenheter du dragit slutsatsen att upprätt körställning är bäst? Många säger likadant i början, men när de väl vant sig vid en sporthoj vill de aldrig tillbaka till "customstuket" igen.Allex skrev:Kan ni rekka en hoj med rätt så upprätt ställning och kåpa
Tycker inte monstern är snygg, men den är lite cool/annorlunda.mossen skrev:Hornet eller Monster...
Vilken är snyggast...välj själv..(min hoj till vänster för övrigt..)
Trevliga båda två dock!
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |