Skön rulle, men det som gav mej ståpäls allra mest var murret från wankelmotorn!
Inte för att va den som är den, men bilen har en 375 hästars corvette v8...
Inte för att va den som är den, men bilen har en 375 hästars corvette v8...
Inte för att va den som är den, men bilen har en 375 hästars corvette v8...
Han måste ju ha såpa under däcken. Grymt driftat.
Rent generellt vet ja inte hur det ska vara med fjädringen, men i klippet så har han ingen fjädring alls där bak, eventuellt en hårt ställd dämpare.Tyckte jag uppfattade en kommentar från Alex om hur mycket roligare det var att köra en hoj med förlängd sving, just pga det blev lättare att drifta.
Vad jag funderar över är hur mycket bakre fjädringen måste ändras med längre sving.
För att kompensera för den längre svingen (hårdare fjädring) eller det kanske inte behövs(?) för mer av tyngden kommer på framaxeln och mindre på bakaxeln?
Tar på mej dumstruten och ställer mej i hörnet direkt...Inte för att va den som är den, men bilen har en 375 hästars corvette v8...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |