...för att kuska R1 på Autobahn är som att åka Sthlm - Gbg i kvadrat, i tråkighet alltså.
Tåg? Har bukefalos eller kärringarna från familjeliv.se tagit över SH?
Det går utmärkt att åka (sport)hoj hela vägen till alperna, för jag antar att det är dit du skall.
Tåg? Har bukefalos eller kärringarna från familjeliv.se tagit över SH?
Det går utmärkt att åka (sport)hoj hela vägen till alperna, för jag antar att det är dit du skall.
Japp d gör d, jag har kört Sporthoj till Italien, Ungern, Skottland och massa andra länder, dock hatar jag att tälta, det är bekvämare med zimmer frei & BB, det kostar inte så mycket att kvarta på billiga pang.
Man behöver inte boka någonting, det är bara att flukta efter boende runt 4-5 tiden på em så hittar man alltid något som är ok, väntar man till kvällen kan det dock vara rätt fullt.
Boende i Italien löser man på plats hos turistbyrån eller resebyrå.
Vill man boka via nätet kan man hitta billiga pang här http://www.hostelbookers.com/hostelworld-price-comparison/?gclid=CIisrKrjsaUCFYJE3godf2WpZQ
Till användaren Pebl : Jag är 185cm lång, väger 85kg. Tränar på ett gym 5 dagar i veckan, kondition och styrka.
Spelar ingen större roll om man kör kurviga vägar eller motorväg, det är antalet timmar i sadeln som ger träsmaken.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|