Ulvhamne och Manneman är helt enkelt två genomtrevliga filurer.
Du kan va trevlig!
Men tack.
Ulvhamne och Manneman är helt enkelt två genomtrevliga filurer.
se det från den ljusa sidan...... Du lever iaf
Kroppen lagar du fort med den goa inställningen du har. Vad jag undrar är: här har det framkommit att du personligen känner Klockringaren. Är han verkligen en utomjordisk cia-robot som har kränkt säpo? Eller bara en skojfrisk mytare?
Och ledsen att nån inte gillade ditt bygge, världen är verkligen orättvis när jag inte fått avsky för mitt efterblivna bygge jag lagt upp här!
Tror du inte jag gjort det? ? Vad tror du jag fick för svar? ?Fråga han.
På hemsidan görs reklam för försäljning av drycker....Ja, och skadade inte någon annan...
Det faller en lång skugga inte bara över föraren, utan även över arrangemanget och färdledaren, faktiskt.
Trist.
Jag är säker på att det kommer att få konsekvenser för nästa års arrangemang, och det är kanske inte så jävla kul att bli ihågkommen för en sådan sak...
På hemsidan görs reklam för försäljning av drycker....
Lämpligt
Twintorsk frågade om jag var sjuk eller mytoman
Har man en iqkvot på över 40 så hoppar Säkerhetspolisen i Göteborg på er och anklagar för samröre med annan makt.
Dom värvar och är uppbyggd av idioter från Samhall och måste göra så för och överleva.
Det blev problem för dom sen...Säpo centralt höll med
Allt jag säger är sant
Nja.. jag gillar dina historier kan man väl säga ? och nu vet jag varför säpo aldrig försökt värva mig!Twintorsk frågade om jag var sjuk eller mytoman
Har man en iqkvot på över 40 så hoppar Säkerhetspolisen i Göteborg på er och anklagar för samröre med annan makt.
Dom värvar och är uppbyggd av idioter från Samhall och måste göra så för och överleva.
Det blev problem för dom sen...Säpo centralt höll med
Allt jag säger är sant
Han kom hem och var så nöjd med semestern och campingvärdsdottern som körde han till pubbarna
Han fick sig en fin roadtrip med massa människors hjälp
Starstriker; du verkar ju vara en kul figur, jag vill gärna ha din kommentar? Jag vet att du läser det här.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|