Hojburen igen i 2 veckor. redan bötfälld....

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
Jag var på zakynthos för 2 veckor o då var det ingen som hade hjällm utom turisterna ibland.. 3 pers på en hayabusa, pappan kör, en unge ca 5 år i mitten o kärringen där bak ingenn hjälm.. De vissa sporthojsåkare hade på huvudet var möjligtvis ett par solbrillor..... Blev dessutom omkörd av polis i fel fil med keps på en honda varadero. vet inte om den satt limmad på men satt kvar gjorde den...... Inget "staten bestämmer" där inte, på gott eller ont.....

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Jag var på zakynthos för 2 veckor o då var det ingen som hade hjällm utom turisterna ibland.. 3 pers på en hayabusa, pappan kör, en unge ca 5 år i mitten o kärringen där bak ingenn hjälm.. De vissa sporthojsåkare hade på huvudet var möjligtvis ett par solbrillor..... Blev dessutom omkörd av polis i fel fil med keps på en honda varadero. vet inte om den satt limmad på men satt kvar gjorde den...... Inget "staten bestämmer" där inte, på gott eller ont.....

Sen går det ju åt helvete, förlåt järnspikar, med grekland nu också. :D

ZejtaN

Fucked for life ^^
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
CBR 1000 RR
"tillägas kan att det va inget ljud från motorn...."

haha ja bäst å vara övertydlig på detta ställe..
alltid tråkigt med böter dock... när de inte ens är för fortörning som man kanske hade lite roligt åt innan iaf...

menar det, viktigaste i hela samanhanget ju !!!

Been there done that, fast farbror haffa var inte i närheten just då. Förstår inte att man inte kan se mellan fingrarna när det är uppenbart att det inte är fråga om grovt kriminella (eller? vad vet jag... ;-) )

Well well, som nån skrev - läropengar. :(

ja, det vart ju det jag tyckte oxå, med tanke på att jag kom rullande i 15Km/h hängandes som Zid i ice age på sidan med örat mot motorn....
Inte direkt den mest buskörande stilen i kommunen....

TS skriver på sh och vi kan fnissa lite åt hans otur. Det hade säkert vännerna i den vanliga umgängeskretsen också gjort.

pHett jäfla jerndött!11

@TS: Otur helt enkelt :D

hehe, ja, det har ju haglat in några kommentarer på fejan då man under tiden fick sin bot utskriven passade på å ta ett kort genom fronten på hojen med polisbilen stående framför :yoparty

Himla spännande tråd :tummenupp
Vad var ljudet då?

förmodligen totall inbilning och noja, har en förmåga att odla fram det med allt jag har i min ägo.... skitjobbigt faktiskt !.

Bara på sporthoj.com man träffar på sånna moralkärringar som du, som inte tycker folk får köra 100 meter utan hjälm..

Sköt dig själv ditt förbenade fån?

WORD.bmp

Och resterande, ja, det e nog Phet kört för Grekerna :D

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Man kan ju också skylla på att en vit Volvo snodde hjälmen för en.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati