Du tolkar in mer än jag skrev.
Om du backar tillbaka så ser du kanske att jag rekomenderade TS att byta till en EXC125 för jag är också gubbe som inte stödjer gatåkning med crosshojar.
För övrigt kan du nog vara lugn, innan midsommar har TS startat en ny tråd om varför hans gatkörda YZ125 har rasat.
Möjligt men du har redan kortet sen länge antar jag? Du behövde inte gå igenom resan att ta samma kort flera gånger för någon byråkrat beslutat att man får ha ihjäl folk i försvaret från 18år men köra hoj med mer än 36hk nej nej. VERBOTEN!
Det är därför en del av oss reagerar hårdare. Vi vet hur svårt det kan vara både ekonomiskt men även byråkratiskt att få sitt körkort den rätta vägen. Idag om man börjar från 125a så är det 3st.
TRE kort du ska ta innan du anses behörig för full effekt.
Jag är så jävla trött på idioter som ts som bara kör sitt nonchalanta race utan en tanke på kollektivet!
Om nu ts ändå får för sig att gå hela vägen och eventuellt crashar. Vilket vi nog kan dra slutsatsen att så lär ske. Då hoppas jag att 1) ts inte tar död på en oskyldig trafikant. 2) Inte blir en grönsak (jag vill inte betala för det). 3) Aldrig sätter sig på en hoj igen.
Till ts. På fullaste allvar. Retoriken må vara hård mot dig men om du visste hur mycket skada en incident eller en person kan orsaka. Då hade du nog tagit ett kliv bakåt och funderat igen. Ska du bygga en motard då är det bana du håller dig till. Är du ute på allmän väg så är det ett mycket farligt spel du spelar. Både för dig själv, andra och dina föräldrar.