LuddeMus
Ny medlem
Den var riktigt snygg den där MT-01:an
Däremot skulle det ha varit snyggare utan de högdragna piporna.
Helt klart! Lyktan skulle jag bytt ut ganska snabbt med, annars är det är riktig killer!
Den var riktigt snygg den där MT-01:an
Däremot skulle det ha varit snyggare utan de högdragna piporna.
Nån krönikör i Classic Bike skrev att en Highland går sämre än en gammal Suzuki DR650 och skakar så in i helvete. Låter ju inget vidare.
Ja vi får se hur många folanbaserade hojar de dyker fram. Firman e de inte mycket med i dagsläget men den är inte kursad. Doch är reservdelslagerna spridda o magasinerade på lite olika håll så de kan va svårt o få tag på delar.
Highland äger väl fortfarande tillverkningsrättigheterna till den lilla motorn. Sen va där nåt företag i sösdala som höll på med en applikation till än träskbåt åt något jänkeföretag. Tror dom har tillverkningsrätt på nån motor som dom e i farten o ska sälja nu.
Sen kan man återfinna dom på vattenpumpar, småflyg och Lasse försöker lobba in motorn i supercart med
Jag?Och en Rödmyra/Rödqvarna bobber.. Vem fixar?
View attachment 411034
Skulle gärna vilja se ett liknande bygge.....hemma i mitt garage
Någon som kan identifiera vilken Honda bygget är baserat på??
Ha d gött
Vad hamnar vågen på ifall man toklättar en TL1000S/R, VTR1000F?Saknar nåt brutalt i street eller motardsegmentet. Ni nämner mt01 , kommer alltid bli för tung för mig. Sen en moddad ktm 525 tror jag det stod, lite för liten över 120km/h. Så nåt däremellan, gärna twin ( inget krav) max 150-160kg och snabb till 200km/h. Hanterbarhet och bakhjulsåka i alla farter är viktigt. Vad tror ni om det? Förslag på kombinationer?
Saknar nåt brutalt i street eller motardsegmentet. Ni nämner mt01 , kommer alltid bli för tung för mig. Sen en moddad ktm 525 tror jag det stod, lite för liten över 120km/h. Så nåt däremellan, gärna twin ( inget krav) max 150-160kg och snabb till 200km/h. Hanterbarhet och bakhjulsåka i alla farter är viktigt. Vad tror ni om det? Förslag på kombinationer? Funderar själv på vad jag kan bygga av xr650 eller cr 250 ram. Motor oklart.
Saknar nåt brutalt i street eller motardsegmentet. Ni nämner mt01 , kommer alltid bli för tung för mig. Sen en moddad ktm 525 tror jag det stod, lite för liten över 120km/h. Så nåt däremellan, gärna twin ( inget krav) max 150-160kg och snabb till 200km/h. Hanterbarhet och bakhjulsåka i alla farter är viktigt. Vad tror ni om det? Förslag på kombinationer? Funderar själv på vad jag kan bygga av xr650 eller cr 250 ram. Motor oklart.
Saknar nåt brutalt i street eller motardsegmentet. Ni nämner mt01 , kommer alltid bli för tung för mig. Sen en moddad ktm 525 tror jag det stod, lite för liten över 120km/h. Så nåt däremellan, gärna twin ( inget krav) max 150-160kg och snabb till 200km/h. Hanterbarhet och bakhjulsåka i alla farter är viktigt. Vad tror ni om det? Förslag på kombinationer? Funderar själv på vad jag kan bygga av xr650 eller cr 250 ram. Motor oklart.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |