LuddeMus
Ny medlem
Den var riktigt snygg den där MT-01:an
Däremot skulle det ha varit snyggare utan de högdragna piporna.
Helt klart! Lyktan skulle jag bytt ut ganska snabbt med, annars är det är riktig killer!
Den var riktigt snygg den där MT-01:an
Däremot skulle det ha varit snyggare utan de högdragna piporna.
Nån krönikör i Classic Bike skrev att en Highland går sämre än en gammal Suzuki DR650 och skakar så in i helvete. Låter ju inget vidare.
Ja vi får se hur många folanbaserade hojar de dyker fram. Firman e de inte mycket med i dagsläget men den är inte kursad. Doch är reservdelslagerna spridda o magasinerade på lite olika håll så de kan va svårt o få tag på delar.
Highland äger väl fortfarande tillverkningsrättigheterna till den lilla motorn. Sen va där nåt företag i sösdala som höll på med en applikation till än träskbåt åt något jänkeföretag. Tror dom har tillverkningsrätt på nån motor som dom e i farten o ska sälja nu.
Sen kan man återfinna dom på vattenpumpar, småflyg och Lasse försöker lobba in motorn i supercart med
Jag?Och en Rödmyra/Rödqvarna bobber.. Vem fixar?
View attachment 411034
Skulle gärna vilja se ett liknande bygge.....hemma i mitt garage
Någon som kan identifiera vilken Honda bygget är baserat på??
Ha d gött
Vad hamnar vågen på ifall man toklättar en TL1000S/R, VTR1000F?Saknar nåt brutalt i street eller motardsegmentet. Ni nämner mt01 , kommer alltid bli för tung för mig. Sen en moddad ktm 525 tror jag det stod, lite för liten över 120km/h. Så nåt däremellan, gärna twin ( inget krav) max 150-160kg och snabb till 200km/h. Hanterbarhet och bakhjulsåka i alla farter är viktigt. Vad tror ni om det? Förslag på kombinationer?
Saknar nåt brutalt i street eller motardsegmentet. Ni nämner mt01 , kommer alltid bli för tung för mig. Sen en moddad ktm 525 tror jag det stod, lite för liten över 120km/h. Så nåt däremellan, gärna twin ( inget krav) max 150-160kg och snabb till 200km/h. Hanterbarhet och bakhjulsåka i alla farter är viktigt. Vad tror ni om det? Förslag på kombinationer? Funderar själv på vad jag kan bygga av xr650 eller cr 250 ram. Motor oklart.
Saknar nåt brutalt i street eller motardsegmentet. Ni nämner mt01 , kommer alltid bli för tung för mig. Sen en moddad ktm 525 tror jag det stod, lite för liten över 120km/h. Så nåt däremellan, gärna twin ( inget krav) max 150-160kg och snabb till 200km/h. Hanterbarhet och bakhjulsåka i alla farter är viktigt. Vad tror ni om det? Förslag på kombinationer? Funderar själv på vad jag kan bygga av xr650 eller cr 250 ram. Motor oklart.
Saknar nåt brutalt i street eller motardsegmentet. Ni nämner mt01 , kommer alltid bli för tung för mig. Sen en moddad ktm 525 tror jag det stod, lite för liten över 120km/h. Så nåt däremellan, gärna twin ( inget krav) max 150-160kg och snabb till 200km/h. Hanterbarhet och bakhjulsåka i alla farter är viktigt. Vad tror ni om det? Förslag på kombinationer? Funderar själv på vad jag kan bygga av xr650 eller cr 250 ram. Motor oklart.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |