Hej
Nu är de så att jag behöver hjälp snabbt och hoppas att någon kan hjälpa mig med mitt problem!!
De är så att min honda NSR 125 -91 har börjat att koka!
Jag har kollat så att pumpen funkar fint och plockade termostaten men den kokar ändå!!
Jag har också kollat kylaren och den var inte täppt och de läcker ingenstans!
De började med att jag körde en runda och pakerade och när jag kom tillbaka var där en pöl med kylarvätska under som hade kommit från slangen på locket på expantionskärlet, detta hände några gånger men den kokade inte då utan började att koka här om dagen!!, men de har slutat att trycka upp vatten från expantionskärlet!
Och där är precis så mycket vatten som de ska vara i kärlet!
Vad är problemt??
Måste ju ha hojen för att komma till sommar jobbet(över milen dit)
MVH Henke
Nu är de så att jag behöver hjälp snabbt och hoppas att någon kan hjälpa mig med mitt problem!!
De är så att min honda NSR 125 -91 har börjat att koka!
Jag har kollat så att pumpen funkar fint och plockade termostaten men den kokar ändå!!
Jag har också kollat kylaren och den var inte täppt och de läcker ingenstans!
De började med att jag körde en runda och pakerade och när jag kom tillbaka var där en pöl med kylarvätska under som hade kommit från slangen på locket på expantionskärlet, detta hände några gånger men den kokade inte då utan började att koka här om dagen!!, men de har slutat att trycka upp vatten från expantionskärlet!
Och där är precis så mycket vatten som de ska vara i kärlet!
Vad är problemt??
Måste ju ha hojen för att komma till sommar jobbet(över milen dit)
MVH Henke