Sadam skrev:2293739Det ända jag gjort från förra repan är att spänna kedjan. Jag kolla så att jag satt kedjan rakt så klart. Hur mycket kan 1mm fel göra? Varför betersig den så?
Sadam skrev:2293739Det ända jag gjort från förra repan är att spänna kedjan. Jag kolla så att jag satt kedjan rakt så klart. Hur mycket kan 1mm fel göra? Varför betersig den så?
Lam-Kaka skrev:2293743Testa annat däcktryck?, slitet däck?
LiQUiD skrev:2293752Dåligt bakhjulslager ? Jag hade det på min nyss och det var inget vidare på slangen då... med nytt lager så går det lugnt o fint.
JiMpA skrev:2294007min R1a vill dra åt höger så jag får styra tillbaks den hela tiden = Jobbigt :S
men jag tror att det måste blivit lite snett efter kedjespänningen. ska kolla upp det imorrn.. berätta gärna om det blev bättre för dig med nya lagret
pong skrev:2294780Gå du ut på en väg med ett stort vattenpass och lägger det på en körbanan så ser du en orsak som kan hjälpa till. Svenska vägar är konstruerade så att vattnet ska rinna av dom.
LiQUiD skrev:2293752Dåligt bakhjulslager ? Jag hade det på min nyss och det var inget vidare på slangen då... med nytt lager så går det lugnt o fint.
pong skrev:2294780Gå du ut på en väg med ett stort vattenpass och lägger det på en körbanan så ser du en orsak som kan hjälpa till. Svenska vägar är konstruerade så att vattnet ska rinna av dom.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|