Är en säkerhets grej för att inte köra iväg me stödet ute... Blir inte så kul när man ska svänga å läga ner hojen i kurvan.. Blir härlig vurpa då..Märklig hojmodell som man kan ha i växel och stödet nere utan att den dör men när man släpper kopplingen så dör den. Unik.
Kolla soppapumpen.
På alla hojar jag stött på med sådan funktion så dör hojen när du lägger i växeln, inte beroende på kopplingens läge.Är en säkerhets grej för att inte köra iväg me stödet ute... Blir inte så kul när man ska svänga å läga ner hojen i kurvan.. Blir härlig vurpa då..
Som ovan. Kopplingen har inget med det att göra.Är en säkerhets grej för att inte köra iväg me stödet ute... Blir inte så kul när man ska svänga å läga ner hojen i kurvan.. Blir härlig vurpa då..
Soppapumpen va de inte då... ?TS hoj dör när sidostöd är nere och växel är i, oavsett om kopplingen är indragen eller ej. Vi kan antagligen utesluta fel på stöd, koppling och friläge.
Soppapumpen låter mer troligt.
Klippte du av en kontakt från hojens elsystem? Jag har undrat vem fan som gör så när jag renoverat gamla hojarNu är problemet löst.
Det visade sig vara stödbenskontakten. Jag klippte kabeln och kortslöt trådarna, sedan dess har den gått helt felfritt.
Så det blir att beställa en ny sådan och smacka dit.
Ja, nere vid kontakten - Efter felsökningsförslag från KTM verkstad.Klippte du av en kontakt från hojens elsystem? Jag har undrat vem fan som gör så när jag renoverat gamla hojar
Du kunde byglat kontakten, det vore ju det mest normalaJa, nere vid kontakten - Efter felsökningsförslag från KTM verkstad.
Det är busenkelt att återställa igen. Provar man inte, vet man inte.
Ja, man kunde gjort på flera sätt. Nu blev det på detta sättet.Du kunde byglat kontakten, det vore ju det mest normala
Jag ger mig fan på att jag står med ditt sönderklippta elsystem om några år, bara därförJa, man kunde gjort på flera sätt. Nu blev det på detta sättet.
Lovar att du slipper köpa härket, så pinna ner ett par steg i attityden.
Tja KTM= Katastrof Till Max.Jag ger mig fan på att jag står med ditt sönderklippta elsystem om några år, bara därför
Men det var ju tydligen KTM verkstads förslag att begå massaker på elsystemet så då är det ju lugnt?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|