Pasqualerotulo
Ny medlem
Hej
Min Suzuki 750F startar inte med fotstödet nere? Den dör också så fort stödet fälls upp?
Min Suzuki 750F startar inte med fotstödet nere? Den dör också så fort stödet fälls upp?
Den startar inte ens på Neutral med stödet nere, men den startar om jag fäller upp stödet och sätter mig på den.
Nej hur kollar man det? Låter enkelt, men är nybörjare, köpte första MC'n för en veckan sen![]()
View attachment 412035
Den där "pluppen" uppe till vänster över stödet. När den är som den är på bilden går de ej att starta hojen. samt att den dör så fort den åker ut. Hur ska jag gå till väga?
Neutrallampan lyser inte alls! Fast neutral växel ligger i.
Min gammla ducce är precis likadan som TS hoj vad gäller stödet. Den ska vara så. Jag gillar det inte, och har väl fundert på att bygga om. Växel eller neutral spelar ingen roll. Är stödet nere dödar det.
Är sidostödet nere SKA min hoj inte starta. Trist att den inte kan stå på tomgång på egen hand. Men sånt gör den inte. Jag älskar den ändå.![]()
Det låter inte rimligt. Med neutral i så borde den bluddra på fint med stödet nere.
Nej. Våran andra duccar gör det, men inte Supersporten. Förra ägaren påpekade det när det var dags för provkörning. Min förra hoj brukade få stå på tomgång medan jag satte på hjälm och handskar. På den här går det inte att göra så. Jag skulle gärna vilka vara lite snällare mot motorn.![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |