rike skrev:Körde inte Solan Gundersen(?) någon liten, läcker trike i "Flåklypa Grand Prix"? Denna milstolpe bland motorsportsfilmer...
Finnes det så mangen svenske bidrag? va va va va?SuperSport skrev:Här snackar vi om Norges enda bidrag till filmhistorien
Har du hört talas om Ingmar Bergman?ninja-mannen(c) skrev:Finnes det så mangen svenske bidrag? va va va va?
Japp men jeg har ikke sett filmene hans. Sverige er bedre på film men jeg liker de nye filmene som "Kopps", "Den tredje vågen" etc.Micke_Lindstrom skrev:Har du hört talas om Ingmar Bergman?
ninja-mannen(c) skrev:Finnes det så mangen svenske bidrag? va va va va?
saik78 skrev:Det är kul med hojjar på film.
Tom C kör ju en gpz 600 i Top Gun.
...och "Spies Like Us" hade delvis location i Norge.SuperSport skrev:Ta inte så illa upp sverige har nog inte bidragit med så mycket mer i filmväg... men många skådespelare.
Men jag kom på ett till bidrag till filmhistorien från Norge en av Star wars filmerna är ju delvis inspelad i Norge
ninja-mannen(c) skrev:Japp men jeg har ikke sett filmene hans. Sverige er bedre på film men jeg liker de nye filmene som "Kopps", "Den tredje vågen" etc.
Solid snake skrev:Och Norge är bättre på black metal, så är det.
Solid snake skrev:
kajlyl skrev:Sen kör John conner en 16växlad cross i Terminator2
Solid snake skrev:Och Norge är bättre på black metal, så är det.
Thundercat skrev:Cool å cool... Men Pierce Brosnan kör ju BMW i nån av de senare Bondfilmerna. (The World Is Not Enough?)
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |