bikerwoman
Bannad
smasseman skrev:avslöjad
Så klart du inte blir stoppad om du rullar essingeleden i lagom tempo. Fegis
Vilka kommer till U-Väsby-donken 16:30 då?
Jag kommer i alla fall och Tom verkar hänga på, chattade just med honom
smasseman skrev:avslöjad
Så klart du inte blir stoppad om du rullar essingeleden i lagom tempo. Fegis
Vilka kommer till U-Väsby-donken 16:30 då?
cl skrev:Ska försöka hinna
#Olsson# skrev:Då spammar jag lite då.
Benkar, om man vill justera lite alternativ från Brottby så finns en liten snutt, mycket lämplig för snabba Mach 0.2-svängar. Den börjar lite kurvigt o fint från kyrkan. Ta sig lugnt förbi hästområden. Sedan i slutet så kommer några riktiga G-laddar-kurvor. Jag tror 180+ gäller för att uppnå behag och välbefinnande. Ett tips är att reka ett par gånger och vända i rondellen och ladda en 5-6 gånger - fram o tebaka. Mycket låg trafiktäthet men ett par utfarter samt en 2-3 bergväggar som lär smaka Annars Jättehärligt
Jas-95 skrev:´Kan man möta upp någonstans vi 1200hrs????
JB
benkar skrev:Om jag inte ser fel så är det den "Nya" sträckningen förbi Gillingebanan, dvs efter att dom byggde bort plankorsningen vid just Gillinge? Jo, sköna långa svepande kurvor när man kommer från rondellen vid Åkersbergavägen, sedan några riktigt sköna kurvor innan korsningen vid Vallentunavägen. Men sedan rätt trist fram till Brottby.. för fort och rakt för min smak, har ju gammal harv...
/B
Caffe skrev:Benke! Du ska inte köra någon runda på söndagen efter lunch?
Dvs när man vågar sig upp på hojen utan att köra olagligt (promillemässigt)?
benkar skrev:Hmm, nja, vet inte, tänkte besöka Tivoli lördag kväll, beror lite på hur sent DET blir, och vädret på söndag... inget hojåka planerat söndag just nu, blir i så fall rätt spontant med rätt kort framförhållning... om solen skinar på förmiddagen. Men finns säkert andra glada som ska ut!
/B
Caffe skrev:INGEN bjuder Benke på bira/sprit eller annat rusmedel på lördag som tack för senast eller så. Det är en order! Han ska vara pigg o fräsch på söndag
cl skrev:Ninjagänget ska dra norrut på lördag.
Samling Mcd-Väsby 12.00.
Bara att hänga med den som vill.
söndag söndag söndag i roslagen.benkar skrev:Hmm, nja, vet inte, tänkte besöka Tivoli lördag kväll, beror lite på hur sent DET blir, och vädret på söndag... inget hojåka planerat söndag just nu, blir i så fall rätt spontant med rätt kort framförhållning... om solen skinar på förmiddagen. Men finns säkert andra glada som ska ut!
/B
Jag kommercl skrev:Ninjagänget ska dra norrut på lördag.
Samling Mcd-Väsby 12.00.
Bara att hänga med den som vill.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024