cl
Tequila MC
Biifer skrev:Varfan vinkade ni inte för Jag mötte ju er på Bogesundsvägen vid dödskurvan.
Ja gjorde ju de Du skulle vänt om,på ett bra ställe.
Biifer skrev:Varfan vinkade ni inte för Jag mötte ju er på Bogesundsvägen vid dödskurvan.
Det såg jag inte.. Men men, jag hade brottom så jag hade tyvärr inte tid för ytterligare en vända.cl skrev:Ja gjorde ju de Du skulle vänt om,på ett bra ställe.
bikerwoman skrev:Vi ska dra 13.00 oxå från häggvik, ska vi vänta på er, blir ni många? Eller så hör av er om vi ska joina
GixxerJensa skrev:Nån som har några planer på att ta en sväng söndag 25/7? Vi är ett några stycken från söder om stan som ska åka en sväng.. tänkte samlas nånstans vid 11-12 tiden ungefär.
vågen skrev:Jag och CL cruisade runt förbi Rosenhill, ner förbi lite sköna kurvor och sen till Torö (Herrhamra?). Jag kan tilläga att Torö (restaurang???) INTE är ett "Café" där man går in och beställer nått att käka... nejnej... efter 17:00 så ska man sitta vid bordet, vänta in servitricen och beställa en angenäm måltid för 277kr med tillhörande dryck
Gott var det iallafall och vi fick många goda skratt åt dom som har stället
Sen for vi tillbaks till Rosenhill, kom dit vid 20, snackade lite skit vid hojarna och gick in för att få reda på att det var stängt och han hade hällt ut kaffet medans vi snackade utanför Vi kom in vid 9 minuter över... Men men... en pucko och en *****boll var smaskens innnan slingerbultens sista "BattleRoyale" för ikväll
ps. Askul att köra ninja 9 juuu... jag har fått horn Grymt kul Cl
edit: Kan skaffa en tatuering nu.... "10.000 rpm Here I come"
vågen skrev:Jag och CL cruisade runt förbi Rosenhill, ner förbi lite sköna kurvor och sen till Torö (Herrhamra?). Jag kan tilläga att Torö (restaurang???) INTE är ett "Café" där man går in och beställer nått att käka... nejnej... efter 17:00 så ska man sitta vid bordet, vänta in servitricen och beställa en angenäm måltid för 277kr med tillhörande dryck
Gott var det iallafall och vi fick många goda skratt åt dom som har stället
Sen for vi tillbaks till Rosenhill, kom dit vid 20, snackade lite skit vid hojarna och gick in för att få reda på att det var stängt och han hade hällt ut kaffet medans vi snackade utanför Vi kom in vid 9 minuter över... Men men... en pucko och en *****boll var smaskens innnan slingerbultens sista "BattleRoyale" för ikväll
ps. Askul att köra ninja 9 juuu... jag har fått horn Grymt kul Cl
edit: Kan skaffa en tatuering nu.... "10.000 rpm Here I come"
Trams!vågen skrev:ähhh... nu regnar det..
fixar lite pizza och skruvar isär hojen istället. Hungrig som aldrig förr!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|