Hojkörning i Sthlm, Spam tillåtet... :-O

cl

Tequila MC
Gick med
5 Jan 2004
Ort
Stockholm "Väsby"
Hoj
ZX10R Grön
Det blir en runda söderut idag.Typ,bulten,fika,vidare söderut,mat.
Väntar på att Vågen preppat hojen.
Samling. Stoil i Häggvik vid E4 C.a 14.00
 

cl

Tequila MC
Gick med
5 Jan 2004
Ort
Stockholm "Väsby"
Hoj
ZX10R Grön
bikerwoman skrev:
Vi ska dra 13.00 oxå från häggvik, ska vi vänta på er, blir ni många? Eller så hör av er om vi ska joina :tummenupp

Vi drar söderut.Om ni drar åt söder kan vi joina senare.
Vi är bara 2st än så länge.
 

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
Fikatur 25/7

Nån som har några planer på att ta en sväng söndag 25/7? Vi är ett några stycken från söder om stan som ska åka en sväng.. tänkte samlas nånstans vid 11-12 tiden ungefär. :yoparty
 
Last edited:

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
GixxerJensa skrev:
Nån som har några planer på att ta en sväng söndag 25/7? Vi är ett några stycken från söder om stan som ska åka en sväng.. tänkte samlas nånstans vid 11-12 tiden ungefär. :yoparty

Var samlas ni? :banana
 

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
McDonalds sköndal kl12 blir det... sen tänkte jag ner till herrhamra(ankarudden) via slingerbulten, en fika där eller tillbaks till rosenhill för en fika beroende på hur fort det går... sen vidare mot skanssundet kanske el förslag :tummenupp
 
Last edited:

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Jag och CL cruisade runt förbi Rosenhill, ner förbi lite sköna kurvor och sen till Torö (Herrhamra?). Jag kan tilläga att Torö (restaurang???) INTE är ett "Café" där man går in och beställer nått att käka... nejnej... efter 17:00 så ska man sitta vid bordet, vänta in servitricen och beställa en angenäm måltid för 277kr med tillhörande dryck :rolleyes: :D
Gott var det iallafall och vi fick många goda skratt åt dom som har stället :banana

Sen for vi tillbaks till Rosenhill, kom dit vid 20, snackade lite skit vid hojarna och gick in för att få reda på att det var stängt och han hade hällt ut kaffet medans vi snackade utanför :huvet Vi kom in vid 9 minuter över... Men men... en pucko och en *****boll var smaskens innnan slingerbultens sista "BattleRoyale" för ikväll :)

ps. Askul att köra ninja 9 juuu... jag har fått horn :yoparty Grymt kul Cl :tummenupp

edit: Kan skaffa en tatuering nu.... "10.000 rpm Here I come" :tungan
 

cl

Tequila MC
Gick med
5 Jan 2004
Ort
Stockholm "Väsby"
Hoj
ZX10R Grön
vågen skrev:
Jag och CL cruisade runt förbi Rosenhill, ner förbi lite sköna kurvor och sen till Torö (Herrhamra?). Jag kan tilläga att Torö (restaurang???) INTE är ett "Café" där man går in och beställer nått att käka... nejnej... efter 17:00 så ska man sitta vid bordet, vänta in servitricen och beställa en angenäm måltid för 277kr med tillhörande dryck :rolleyes: :D
Gott var det iallafall och vi fick många goda skratt åt dom som har stället :banana

Sen for vi tillbaks till Rosenhill, kom dit vid 20, snackade lite skit vid hojarna och gick in för att få reda på att det var stängt och han hade hällt ut kaffet medans vi snackade utanför :huvet Vi kom in vid 9 minuter över... Men men... en pucko och en *****boll var smaskens innnan slingerbultens sista "BattleRoyale" för ikväll :)

ps. Askul att köra ninja 9 juuu... jag har fått horn :yoparty Grymt kul Cl :tummenupp

edit: Kan skaffa en tatuering nu.... "10.000 rpm Here I come" :tungan


Suverän runda. :tummenupp Din moster va rolig den me :yoparty
 

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
vågen skrev:
Jag och CL cruisade runt förbi Rosenhill, ner förbi lite sköna kurvor och sen till Torö (Herrhamra?). Jag kan tilläga att Torö (restaurang???) INTE är ett "Café" där man går in och beställer nått att käka... nejnej... efter 17:00 så ska man sitta vid bordet, vänta in servitricen och beställa en angenäm måltid för 277kr med tillhörande dryck :rolleyes: :D
Gott var det iallafall och vi fick många goda skratt åt dom som har stället :banana

Sen for vi tillbaks till Rosenhill, kom dit vid 20, snackade lite skit vid hojarna och gick in för att få reda på att det var stängt och han hade hällt ut kaffet medans vi snackade utanför :huvet Vi kom in vid 9 minuter över... Men men... en pucko och en *****boll var smaskens innnan slingerbultens sista "BattleRoyale" för ikväll :)

ps. Askul att köra ninja 9 juuu... jag har fått horn :yoparty Grymt kul Cl :tummenupp

edit: Kan skaffa en tatuering nu.... "10.000 rpm Here I come" :tungan

hmmm :va kommer man ut till herrhamra på dan så ska det gå bra att ta en fika så vitt jag vet iaf..annars går det ju bra att åka tillbaks till rosenhill. Om det inte är mitt i natten vill säga :tungan
 

BusNicke

Så har man blivit pappa igen....Junie!!
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
den e dessvärre såld...
Varit nere i Kalmar över helgen och fick duktigt ont i rumpan....Av att sitta på hojjen i så många timmar...inte nåt annat!!!!!!!! haha

Men nu e den redo för lite åktur....så ja e gärna med på nästa runda......
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
haha, faan e du hemma!

Ska vi ut o svänga lite eller?
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Vety inte riktigt hur vädret ser ut idag. Ska svetsa en sak på mellanöret ikväll så måste kolla när jag ska börja skruva.
Jag får återkomma.
 

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Uppsala & Stockholm
Hoj
Ducati 900 SSie
Japp, jag är hemma igen efter ett par veckors bortavarande. Men på tisdag drar jag iväg igen, till Benicassim. Och kl 16 ska jag vara inne i stan, så det får bli innan dess!
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
ähhh... nu regnar det.. :mad:

fixar lite pizza och skruvar isär hojen istället. Hungrig som aldrig förr!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top