Hojkörning i Sthlm, Spam tillåtet... :-O

streetfighter1

För******
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
Fighter Honda CBR900 -96/-97, Huskvarna 258
Jag hinner inte tills dess men kommer något senare än 18.30 och kollar om ni är kvar.
Vartåt bär turen av?

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Jag hinner inte med er tur! Jag & Vågen åker & poserar lite på Svea istället så får man se vad som händer! Ska åka till Gotland imorgon bitti också så det blir nog ingen superlång kväll för mig!

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Tax så mycket för ikväll. Vek av vid Gottröra, körde ner mot Närtuna, Frösunda, Kårsta sedan mot Vallentuna / Väsby å hem via Sveavägen. Vid Donken var det tamigf-n mer snutar än hojar (liten överdrift dock).

Ha´re bäst

//D

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Warburton skrev:
Det blev en liten mörkertur på kvällen med min gamla frisör (nej, jag har ingen längre som ni säkert redan förstått) istället. Vi körde ungefär den rundan som vi körde med dig senast, Benkar.

Han har en Cagiva Raptor och jag trodde den skulle kännas som min Monster fastv med mer pulver. I själva verket kunde jag överhuvudtaget inte svänga med den, så jag vågade inte köra den mer änn 200 meter. Jättekonstig motorcykel tycker jag.

Har sagt upp bekantskapen med MIN frisör, han klippte SÅ kort... :D

Tyvärr så har jag inte prövat varken Monster eller Raptor, så jag kan inte uttala mig... Men låter som om det måste vara ngt fel på Raptorn, SÅ eländigt kan det väl inte vara, eller....?

/B

Mika K

mattsvart
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Mattsvart Sak
Fint me körningen !

Hoj hoj

Det va fint o köra norr om stan sen fikat vid sigtuna altid mycke hojar där najs :D

smasseman

Snart är vi tillbaka igen :-/
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
CBR 600 -87
bikerwoman skrev:
Tack för turen i kväll, trevliga snubbar :tummenupp JET-cykeln i Sigtuna var ju asball :yoparty

Hör av er om man får hänga på nån mer gång!

BW

Tack själv och alla ni andra. Blev en härlig kväll med så många vägar så till och med kartläsaren verkade lite vilsen ibland :hihi Det här får vi göra om någon gång. :tummenupp

Håller med, veckans grej blir ju helt klart killen med jetmotor på trampcyckeln :yoparty

Hur gick det för killarna vid McD? Blev det något åka eller blev det bara skitsnack och poserande tillsammans med mc-grisarna? Själv poserade jag också lite vid McD, fast i U-Väsby. :brinnerup

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
smasseman skrev:
Hur gick det för killarna vid McD? Blev det något åka eller blev det bara skitsnack och poserande tillsammans med mc-grisarna? Själv poserade jag också lite vid McD, fast i U-Väsby. :brinnerup

He he.. Ja det var ju inte så värst livat vid McD. Blåvit var onekligen på g. De hade minst en enhet på plats ständigt. Nu kom jag ju till fots så det var lungt för min del men snacka om att man kände sig punktmarkerad som knutte. Hade inte i min vildaste fantasi kunnat anna att de arbetade på det viset. Det är ju löjligt.
Nästa gång kommer jag nog på hoj ändå...

Hejs! / PJ

English Bloke

Re-living the 80's
Gick med
21 Sep 2003
Hoj
GSX-R 750 1986, Yamaha RD350LC 1982, Triumph Bonneville 1969, etc. etc.
Tack alla,
Blev en skön liten runda. Roligt att ta 'Junior' ut för en sväng med de stora hojarna. Hoppas ni inte luktade för mycket tvåtaktsolja när ni kom hem, det gjorde jag.

Daytona Peter

hojlös :-(
Gick med
4 May 2003
Hoj
Triumph Daytona T595 *såld*
bikerwoman skrev:
E4 norrut, av där det står upplandsväsby, höger direkt i rondellen, sen direkt vänster och du ser Donken! Jag åker nu! Hungrig!!

Äsch, det var för långt. Åkte till McD sveav istället och mötte två åksugna snubbar. Blev en sväng till bogesund istället. Mycket trevlig väg, första gången jag åkte den vägen :kär

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Den är en jättekul men tyvärr alltför olycksdrabbad väg, man drar sig nästan för att köra den.
Vi hade trevligt i alla fall, du får hänga på en annan gång istället om du orkar ta dig så långt norrut :jäs

Mika K

mattsvart
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Mattsvart Sak
Sigtuna fikat ! :=)

Hehe !

Kul att det finns lite udda typer,profiler :tomten som jet-cyckel killen vid sigtuna , sånt som höjer glädjen .... undra vilken kubikklass han skulle tävla i, men man får se up med jet-strålen om man ligger bakom :hihi

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Daytona Peter skrev:
Äsch, det var för långt. Åkte till McD sveav istället och mötte två åksugna snubbar. Blev en sväng till bogesund istället. Mycket trevlig väg, första gången jag åkte den vägen :kär

Visst tusan är Bogan trevlig :tummenupp , och visst är den olycksdrabbad. Men det blir ju lätt så på vägar där alla ska leka RR-förare. Tar man det bara lite easy så går det bra! Stanna förresten och nötte 1h till efter ni hade åkt. Det är ju så kul :banana

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Warburton skrev:
Nån som är sugen på en liten kvällssväng?

nja, du vet hur jag blir när jag är nyäten och proppmätt, kom hit med ett sexpack Kilkenny så bjussar jag på en ;)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln