bikerwoman
Bannad
Daytona Peter skrev:jag hittar inte dit
tror jag inte iaf
E4 norrut, av där det står upplandsväsby, höger direkt i rondellen, sen direkt vänster och du ser Donken! Jag åker nu! Hungrig!!
Daytona Peter skrev:jag hittar inte dit
tror jag inte iaf
Warburton skrev:Det blev en liten mörkertur på kvällen med min gamla frisör (nej, jag har ingen längre som ni säkert redan förstått) istället. Vi körde ungefär den rundan som vi körde med dig senast, Benkar.
Han har en Cagiva Raptor och jag trodde den skulle kännas som min Monster fastv med mer pulver. I själva verket kunde jag överhuvudtaget inte svänga med den, så jag vågade inte köra den mer änn 200 meter. Jättekonstig motorcykel tycker jag.
bikerwoman skrev:Tack för turen i kväll, trevliga snubbar JET-cykeln i Sigtuna var ju asball
Hör av er om man får hänga på nån mer gång!
BW
smasseman skrev:Hur gick det för killarna vid McD? Blev det något åka eller blev det bara skitsnack och poserande tillsammans med mc-grisarna? Själv poserade jag också lite vid McD, fast i U-Väsby.
bikerwoman skrev:E4 norrut, av där det står upplandsväsby, höger direkt i rondellen, sen direkt vänster och du ser Donken! Jag åker nu! Hungrig!!
Daytona Peter skrev:Äsch, det var för långt. Åkte till McD sveav istället och mötte två åksugna snubbar. Blev en sväng till bogesund istället. Mycket trevlig väg, första gången jag åkte den vägen
smasseman skrev:Jag är sugen på att åka runt kl 18 idag (måndag).
Någon mer?
Asfalten blöder visst duktigt på Bulten nu, eftersom den är nylagd, bara så ni vet. Men det kanske bara är om man poserskrapar som det spelar roll?Daytona Peter skrev:Ja osså. McD sveav kl 18 mot rosenhill?
Warburton skrev:Nån som är sugen på en liten kvällssväng?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|