benkar skrev:
Jo, solen skinade, och vi blev, hmm, 8 (?) hojar, finfint, lagom många, och därmed tajt kvalitetskörning, åtminstone enligt mina ögon, är trevligt med rundor med inte alltför många hojar, utom vid stoppen, då är det maffigare när 30 hojar rullar in...
Men, blev inte, hur jag än försökte, på Hargshamnsvägen (berg och dal-banan du vet.... ) av med en kurvglad BMW-racereplika (vilket nick har du?!) som syntes i backspegeln hur jag än gasade... Dagens gäng åker jag gärna med igen!
Och, alla höll sig på hjulen, trots diverse spännande möten med gödselspridande traktor, genande bilar koblajjor på vägen, blinda scooters mm
Bilder, blev inte så många, men dom jag tog kommer upp med tiden, när jag tagit mig hem, har bara hunnit till den lokala baren... STÅR vid datorn, 32 mil har satt sina spår...
/B
Jojo, man får tacka för rundan (du gjorde jobbet som stigfinnare utmärkt.. ...igen)
Blev hela 35 mil för min del och rätt slut i kroppen. Mitt nyopererade knä fick sig en chock (hmm.. undrar vad farbror doktorn kommer att säga...)
Bra fart och tror och tyckte mig uppfatta att samtliga var nöjda. Både med farten och sällskapet.
Fick för övrigt framhjulssläpp/lyft i 290-300 "mätarfart" när vi gjorde lite toppfartstest. Ganska underlig känsla måste jag tillstå
Fortsatt trevlig sommar på alla och (kan man säga det för mycket) kör inte sönder er i sommar.
//Van Zan