Hojkort i Linköping

Mr.Green

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Kooperativt blåvit Scott
Tjena

Jag är helt ny här och skulle uppskatta lite hjälp. Det är så att jag äntligen bestämt mig för att ta mckort och nu återstår frågan vilken körskola som ska få äran (nåja...) att lära upp mig. Är det någon som har tips om vilka körskolor som är bra respektive dåliga i Linköping? Alla synpunkter uppskattas!

/Den Gröne
 

bagarn

medium/well
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen..jag lånar
Mr.Green skrev:
Tjena

Jag är helt ny här och skulle uppskatta lite hjälp. Det är så att jag äntligen bestämt mig för att ta mckort och nu återstår frågan vilken körskola som ska få äran (nåja...) att lära upp mig. Är det någon som har tips om vilka körskolor som är bra respektive dåliga i Linköping? Alla synpunkter uppskattas!

/Den Gröne

Själv körde jag på Magnussons Trafikskola och dom tyckte jag var bra,vet andra som har kört där och är nöjda.Dom ligger på korsningen,vasavägen/bannergatan :tummenupp info@magnussonstrafikskola.se
 

Zigge

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Honda VFR 750 F -91
Jag tog mitt kort mha Waséns körskola och jag är nöjd. Kanske att jag körde någon lektion för mycket men det var nog mitt eget fel för jag ville vara säker på att klara kortet. Teorin gjorde jag på egen hand, man kunde köpa koder för att kunna göra prov på nätet men de bjöd på dem.

Dagen innan jag skulle köra upp ringde de från VV och sade att det hade blivit massa dubbelbokningar så att jag skulle få vänta någon månad till (12:e september var ursprungsdatumet) eller köra upp den 13:e i Norrköping. Körskolan ställde då, efter att ha gnällt lite på VV åt mig, in alla MC-lektioner som var bokade den dagen och jag fick hela eftermiddagen tillsammans med läraren, färd till Norrköping och hela rasket utan att betala ett skit extra, helt suveränt. :tummenupp

Lycka till med kortet. :)
 

Mr.Green

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Linköping
Hoj
Kooperativt blåvit Scott
Tackar för svaren. Jag har faktiskt funderat på dessa båda i första hand men eftersom Waséns ligger väldigt nära och de verkar bra så blir det nog där. Gillar verkligen att de verkar måna om att ta hand om sina elever. Mer sånt!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top