Hojråd för n00b

Edlund

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
K1300R
Tjenamoss.

Har nu äntligen fått färskt kort och ska då handla hoj.

Efter lite rund ringning igår till diverse försäkringsbolag o tio hjärtsnörp senare så e jag nu rådeslös.

I framtiden blir det Triumph med dess utmärkta försäkring ( billigt billigt!)
men tillsdess då ?
tänkte i banorna kring en africa twin, men har nog tänkt mig mer en tidig 90-talare åt det mera sportiga hållet. Tips ? VFR ? en gammal Gixxer,FZR, Ninja ? samt om ni kunde förse en stackars frusen Gävle bo med lite reg nr på desass cyklar runt den epoken (?) så man kan ringa runt

Tackar o :bow

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
om du bor i gävle kan du ju köpa vilken hoj du vill.. det är väl endå bara sesång där 3 månader om året? här nere är det 6 månader o med trygghansa kan du ställa av när du vill... blir inte så dyrt då.. 2800 i månaden för mig, 1 år gammalt kk.

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Harpago skrev:
Tjenamoss.

Har nu äntligen fått färskt kort och ska då handla hoj.

Efter lite rund ringning igår till diverse försäkringsbolag o tio hjärtsnörp senare så e jag nu rådeslös.

I framtiden blir det Triumph med dess utmärkta försäkring ( billigt billigt!)
men tillsdess då ?
tänkte i banorna kring en africa twin, men har nog tänkt mig mer en tidig 90-talare åt det mera sportiga hållet. Tips ? VFR ? en gammal Gixxer,FZR, Ninja ? samt om ni kunde förse en stackars frusen Gävle bo med lite reg nr på desass cyklar runt den epoken (?) så man kan ringa runt

Tackar o :bow

se där.. en till från bockbrännarstaden som ska förena sig i den ädla konsten... kika in på www.fuelmedia.org så kan du säkert få ett reg nr av nån här i stan... :tummenupp

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...