Hell
Mobilis in mobil
- Gick med
- 5 Jul 2007
- Hoj
- BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.
Vart tänker ni er i år när det kommer till hojresor? Har väl varit mindre resande för dom flesta under pandemin men jag har ändå lyckats ta mig ner till Bulgarien i höstas. Och året innan vart det en sväng till Enfields 120-årsjubileum i Tjeckien under sommaren och Baltikum/Polen under hösten.
I år verkar det bli rejält mycket hojåkande.
Ska ner till södra Frankrike på jobb i April/Maj och då tar jag sidovagnshojen. Tänkte testa den nya färjelinjen Nynäshamn - Rostock. Fast verkar inte bokningsbar nu..... Konstigt.
Sen blir det nog Ukraina med frugan under sommaren.
Och "Gyllene Ringen" i Ryssland med en polare efter sommaren. Rejält gamla städer norr om Moskva som är fina. Har besökt några av dom tidigare men tänkte köra hela "ringen" nu.
Jag skulle utan problem kunna bosätta mig på en motorcykel och bara resa runt. Bästa grejen i världen. Synd bara att ekonomin sätter käppar i hjulet.
Vad har ni andra för hojreseplaner?
Med vänlig hälsning,//Jan
I år verkar det bli rejält mycket hojåkande.
Ska ner till södra Frankrike på jobb i April/Maj och då tar jag sidovagnshojen. Tänkte testa den nya färjelinjen Nynäshamn - Rostock. Fast verkar inte bokningsbar nu..... Konstigt.
Sen blir det nog Ukraina med frugan under sommaren.
Och "Gyllene Ringen" i Ryssland med en polare efter sommaren. Rejält gamla städer norr om Moskva som är fina. Har besökt några av dom tidigare men tänkte köra hela "ringen" nu.
Jag skulle utan problem kunna bosätta mig på en motorcykel och bara resa runt. Bästa grejen i världen. Synd bara att ekonomin sätter käppar i hjulet.
Vad har ni andra för hojreseplaner?
Med vänlig hälsning,//Jan