Hojstöld i bromma????!!!!!

pansarvagnen

BRRAAAAAAAAAAAP!!!
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
monark
Försökte sova med fönstret öppet pga värmen och hörde precis nåt ljud en bit bort som lät som en motorkap som skar i metall och strax efter en radfyra som gasade iväg..

Är det någon med en radfyra i ulvsunda eller johannesfred så ut och kolla till hojen fort som fan!!!

Effoc

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2009
Hoj
Husaberg 501-13
du vet inte om det brukar stå ngn hoj där i närheten tror inte det är många som är uppe nu och sen är det ju inte alla som hänger här:rolleyes:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
måste ut och kolla till min hoj, inte för att jag bor där men blir nojig ändå :p

pansarvagnen

BRRAAAAAAAAAAAP!!!
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
monark
Varför drog du inte efter tjuvarna och gav dem smörj??

Ja du Einstein, hörde ett ljud någonstans en bra bit bort, hörde sen en hoj en dra iväg åt något håll i full fart...
Jo men då är det klart jag sticker ut och springer i cirklar inom en radie av typ 5 mil i stålmannenfart så kanske jag skulle hinna se dom...
Bra tänkt, du är verkligen ett geni!!!!:rolleyes:

Kanske inte ens var så att någon stal en hoj, bor nära ett industriområde,kan ju varit någon som kapade där samtidigt som någon annan drog iväg med sin hoj..

njelger

Guest
Ja du Einstein, hörde ett ljud någonstans en bra bit bort, hörde sen en hoj en dra iväg åt något håll i full fart...
Jo men då är det klart jag sticker ut och springer i cirklar inom en radie av typ 5 mil i stålmannenfart så kanske jag skulle hinna se dom...
Bra tänkt, du är verkligen ett geni!!!!:rolleyes:

Kanske inte ens var så att någon stal en hoj, bor nära ett industriområde,kan ju varit någon som kapade där samtidigt som någon annan drog iväg med sin hoj..

Jag vaknade av en vinkelkap 0300 en natt. Jag flög upp och sprang ut i bara jeans. Barfota. Mötte en cyklist som också undrade var det var.
Följde ljudet och lyckades bli fångad av rapidväktare på annat ärende. Jag såg visst misstänkt ut. :D
Hursomhelst så lyckades jag koppla dem på fallet för det var bättre utrustade.
Vet tyvärr inte hur det gick.

BJÖRKMAN

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
SUZUKI GSX R1000 02
tråkigt jag som tyckte var så lugnt här i johannesfred min har stätt ute hele äret dags o ställa in den i nägot garage kanske

almost_famous

Adrenaline Mc/Mcbudet Sthlm
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
nej
jävligt bra gjort av dig att uppmärksamma det och skrika till här! :yoparty
hoppas det inte var en tjuvjävel,men hoppas fler tänker som du!

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM