... finansierad av sms-lån, utan ljuddämpare.
Finns det sms-lån MED ljuddämpare?
... finansierad av sms-lån, utan ljuddämpare.
15+ och värsta vintergruset borta. Tydligen har man inget hojintresse då, får väl sälja skiten...
Inte SMS-lån alltså. Borde inte SM-lån snarare vara ett tecken på att man måste ha en hoj till varje pris eller menar du att man endast har ett riktigt hojintresse om man kan köpa en hoj cash?Definitionen på riktigt hojintresse är när man kör för att det kliar i fingrarna och man måste ut en sväng.
Inte när man enbart kör i 28+ och torrgasar framför brudar på sin sprillans R1 finansierad av sms-lån, utan ljuddämpare.
Finns det sms-lån MED ljuddämpare?
Japp, det är den där typen som inte framkallar missljud från telefonen när lånet kommer
Inte SMS-lån alltså. Borde inte SM-lån snarare vara ett tecken på att man måste ha en hoj till varje pris eller menar du att man endast har ett riktigt hojintresse om man kan köpa en hoj cash?
Apropå temperatur och att du skriver sådär så måste jag ju posta en bild från när jag och en polare körde i lite i vintras.. I ett öppet parkeringshus sista januari med 5-10 minusgrader ute (notera mössorna och snön längs väggen).. Funkade helt ok ändåNu övertolkar du mitt inlägg helt i onödan.
Jag menar bara att det finns två tydliga typer, de som är riktigt hojintresserade och de som skaffar mc för att de har tittat på sons of anarchy.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|