Jag kan oxå ställa upp som förste "slagman".......![]()
Vi kan nog få ihop ett bra team.
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Jag kan oxå ställa upp som förste "slagman".......![]()
Vi kan nog få ihop ett bra team.![]()
Gott, jag har kittat bilen med ett schysst fälgkors och tränat upp knäkrossarsvingen i högerarmen nuEn polare till mig sa att han såg en ktm på pukerakan i sävedalen/vallhamra. Ligger inte långt ifrån Jonsered.
En ktm med 2 utan hjälm i sällskap med en blå cross med 2 st utan hjälm. Det var "svenska gansters" och de var smala. Antagligen snodda.
"De körde fort som fan och försökte stegra"
Lägger in ditt nummer och ringer om jag skulle få se dom i sävedalen
(Visa en bild för polaren och han sa att det kunde vara din men vet inte säkert då de körde snabbt)
Gott, jag har kittat bilen med ett schysst fälgkors och tränat upp knäkrossarsvingen i högerarmen nu
Det är faktiskt lite vågat att norpa den på en sådan trång innegård med folk som rör sig alla tider på dygnet som den stod på, det får man ju ge dem ejallafall.
En polare till mig sa att han såg en ktm på pukerakan i sävedalen/vallhamra. Ligger inte långt ifrån Jonsered.
En ktm med 2 utan hjälm i sällskap med en blå cross med 2 st utan hjälm. Det var "svenska gansters" och de var smala. Antagligen snodda.
"De körde fort som fan och försökte stegra"
Lägger in ditt nummer och ringer om jag skulle få se dom i sävedalen
(Visa en bild för polaren och han sa att det kunde vara din men vet inte säkert då de körde snabbt)
Jag fick dom här skumma filurerna bakom mig häromdan.. Försökte se om det var din hoj men det satt massa dekaler på den o den såg inte ut som din.. satt en enkel pipa på den oxå tror jag..
Vart såg du den då?
Edit: finns fler stulna KTM hojar i gbg tror jag...Har Viggos hittats?
eller denna: KTM 450 EXC
Jag fick dom här skumma filurerna bakom mig häromdan.. Försökte se om det var din hoj men det satt massa dekaler på den o den såg inte ut som din.. satt en enkel pipa på den oxå tror jag..
Gott, jag har kittat bilen med ett schysst fälgkors och tränat upp knäkrossarsvingen i högerarmen nu
Det är faktiskt lite vågat att norpa den på en sådan trång innegård med folk som rör sig alla tider på dygnet som den stod på, det får man ju ge dem ejallafall.
Ta en tripp till Brodalen på lördag.Moppemeet då och vill säkert idioterna visa med "sin" nya motard så finns säkert chans att dom e där då.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |