Honda blackbird turbo

Araikaj

Våga Vara Snäll
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Charcoal stream
Hoj
2001, Suzuki, GSXRFIGHTER
Eeeehhhh....Nej
Att blanda in en till 60-tals färg gör inte saken bättre, snarare tvärtom.
Ok, för en oldschool chopper eller Corvette, där kan krom & kameleontlack fungera, men inte på en Blackbird.


:D:D:D:D

bara för att spä på lidandet lite så berätta säljaren att den var svart i orginal...
 

Dingo

Ny medlem
Gick med
3 May 2009
Ort
Mölndal
Hoj
97a Honda CBR1100XX
Köp! Eller BYT!
Har själv kört Blackbird ett par år nu, dock helt original,och njuter varje gång jag drar i rullen. Att tänka mig en sån hoj med turbo är bara.... MUMMA!!!
:yoparty
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ähh fö fan grabbar! den e ju pimp!. köp en pinne med en liten diamantknopp längst upp, brudarna diggar sånt :näsblod
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Känner åxå så, lacken är ju 100% humor och ger en underhållande mix tillsammans med en motor från helvetet:banana:fyllisar

Precis! Och det där spegelkromade dekalsetet du pratade om spär bara på hysterin ännu mer så se till att byta till dig hojen och klistra på bara!:D :yoparty
 

Araikaj

Våga Vara Snäll
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Charcoal stream
Hoj
2001, Suzuki, GSXRFIGHTER
faan, nu har jag fått en seriös spekulant på bilen. En äldre snubbe som har fått klartecken av banken o allt. Han kommer och köper/kollar på tisdag. S80 2,4t 2001, 20000 mil, svart, lite trimmad. Började på 64000 kr för 4 månader sedan, han köper den för 54000 kr.

Pengar är ju alltid gött för då kan jag lösa mitt helmialån på 1500 kr/mån. Det blir mycket bensin till bladen det.
Men då blir det ingen turboblackbird.

Om ni vore i min sits, hur skulle ni gjort/resonerat? Var gärna lite seriösa tack.
 

Mats J

Lite större, lite starkare...
Gick med
25 Mar 2007
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia SL1000 Falco
Sälj bladen till gubben. Byt bilen mot blackbirden. Lös lånet för pengarna från bladen och ha soppapengar kvar till blackbirden.
 

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Vad tycker ni, funkar färgen eller?

den där skulle göra sig med ett par slotmags på:D

faan, nu har jag fått en seriös spekulant på bilen. En äldre snubbe som har fått klartecken av banken o allt. Han kommer och köper/kollar på tisdag. S80 2,4t 2001, 20000 mil, svart, lite trimmad. Började på 64000 kr för 4 månader sedan, han köper den för 54000 kr.

Pengar är ju alltid gött för då kan jag lösa mitt helmialån på 1500 kr/mån. Det blir mycket bensin till bladen det.
Men då blir det ingen turboblackbird.

Om ni vore i min sits, hur skulle ni gjort/resonerat? Var gärna lite seriösa tack.

Vad är det vill ha??
Blackbird -ja!
s80- nej!

om då en kille med blackbird vill byta mot din s80 så är väl allt bra.
case closed!
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
faan, nu har jag fått en seriös spekulant på bilen. En äldre snubbe som har fått klartecken av banken o allt. Han kommer och köper/kollar på tisdag. S80 2,4t 2001, 20000 mil, svart, lite trimmad. Började på 64000 kr för 4 månader sedan, han köper den för 54000 kr.

Pengar är ju alltid gött för då kan jag lösa mitt helmialån på 1500 kr/mån. Det blir mycket bensin till bladen det.
Men då blir det ingen turboblackbird.

Om ni vore i min sits, hur skulle ni gjort/resonerat? Var gärna lite seriösa tack.

Sälj bilen, skippa Blackbirden, betala av lånet.
Min teori, i dagens finansiella situation, är att det är smart att ha så lite lån som möjligt.

Du skulle ändå bara ha sålt den till mig förr eller senare :tungan
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Vad skall du med 3 hojar till :7peta
Säsongen är ändå snart över och du kommer sitta där i vintermörkret och betala av på lånen på någonting som bara kommer att minska i värde.
:tungan
 

Araikaj

Våga Vara Snäll
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Charcoal stream
Hoj
2001, Suzuki, GSXRFIGHTER
Vad skall du med 3 hojar till :7peta
Säsongen är ändå snart över och du kommer sitta där i vintermörkret och betala av på lånen på någonting som bara kommer att minska i värde.
:tungan

Det är ju kul med hojar, många ska man ha.

Nä tyvärr så blir det nog den trista verkligheten som får råda. Känns svårt att motivera fortsatta avbetalningar på 1500 kr/mån bara för att byta hoj. Jag älskar verkligen min bladefighter och i dessa tider får man väl sansa sig lite, tråkigt nog...

Men om inte gubben dyker upp med pengar senast onsdag nästa vecka, ja då blir det E4:an med turboblås mellan Örnsköldsvik- och slutligen Karlstad:brinnerup
 

Araikaj

Våga Vara Snäll
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Charcoal stream
Hoj
2001, Suzuki, GSXRFIGHTER
Blev ingen blackbird-turbo tyvärr:näsblod

Sålde S80 idag och får 2000 kr över när lånet är betalt, tråkigare än bb men det känns riktigt bra ändå.

Nu ska jag köra järnet med mina gamla bladefighter som jag älskar!

Ut och åk vet jag gött väder!!!!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top