Den gillar jag med ekerfälgar och monodämpare som fyller upp det tomma utrymmet bakom förgasarna.Jag tycker bygget är riktigt snyggt och jag uppskattar verkligen all tid ni lagt ner. Många förstår nog inte hur mycket tid och pengar det kostar att göra alla dessa modifieringar som inte ens syns
Personligen hade jag velat gå ytterligare ett steg längre såsom denna som är det snyggaste bygget jag har sett. Ekerfälgar, stooora bromsar, världens snyggaste bakram och lågt stuk!
View attachment 438806
P.s Eran sadel är grymt snygg, hon som syr den vet vad hon gör!!!
"Zippo" och "muddlaren" det står ju helt klart att det här inte är eran typ av hoj så vi hade nog aldrig försökt att sälja till er ändå men jag ställde frågan och respekterar naturligtvis all typer av svar.
Nästa punkt på agendan är elsystemet. Vi har införskaffat en Elektronikbox modell D för att kunna rensa lite i kabelstammen. de här blir mer och mer populära, det är ett smidigt sätt att få allt att se lite nyare och fabriksgjort. Alla vet ju hur japanska elstammar ser ut som skit efter 30+ år.
Man rensar inte lika mycket som man kanske kan tro men det ser definitivt renare ut.
Sista bilden visar alla kablar som är kvar efter rensning.
View attachment 436410 View attachment 436411View attachment 436412
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |