Spänn kedjan först. Såg lite slak ut.
Roligt att det inte var mer skit som spökade. Det är ju inte en liten ombyggnad du gjort direkt. En annan får 2 nya problem för varje som löses. SOm vanligt instämmer jag i hurra-kören och ger en fet . för bygget. Hur går tankarna kring lack? Jag vet att vi har avhandlat det hela tidigare med saker ändrar ju sig. Min röst ligger dock fortfarande på "originallack" i tidstypiskt utförande. Hur blir det med sidokåpor förresten?
Var hos SFRO i fredags - Inte bra.
Orsaken var ett flertal faktorer som i sluttampen resulterade till ett -Det här går aldrig!
Orsaken är att den lutar för mycket framåt och alternativen är:
*) Bygga om ramen och avgasrör
*) Justera om chassit (och hoppas det ska räcka).
Väntar nu på distanser till gaffeln för att den ska hålla upp bättre, fjädern bak är slackad, större drev är på G och en temporär plåt för skylten och belysningen är under tillverkning.
Allt för att det ska se bra ut på pappret...
Så kan dom väl inte säga? Låter ju lite absurt...lutar för mycket framåt
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |