Någon som kan rekommendera någon tankväska & packväska (baktill) för CB'n? Har sökt lite på nätet och det verkar finnas en packväska fr Kriega - någon som provat?
Tikki: Du skall gå för vit modell!
View attachment 383737
Teppas, Fan vilken snygg hoj! (förutom playboy-loggan och det röda) Bästa på länge!
Någon som kan rekommendera någon tankväska & packväska (baktill) för CB'n? Har sökt lite på nätet och det verkar finnas en packväska fr Kriega - någon som provat?
Tikki: Du skall gå för vit modell!
View attachment 383737
De flesta säger att "enkelsvingstöden" är rena skiten, sen finns det säkert undantag. Jag har iallafall ett vanligt med en metallstång genom svingen
Nu är min till salu också om nån är intresserad
http://www.blocket.se/jonkoping/Honda_CB1000R_47163220.htm?ca=17&w=1&last=1
Åfan, säljer du det vid sidan om?
Ni som äger CB 1000 eller kanske har ägt en tidigare, vad anser ni om hojen? Förstår eftersom att det är en tråd för denna hoj att det kanske är lite svårt att vara opartisk men skulle vara kul att höra båda negativa och positiva erfarenheter.
Jag har kollat på ett antal nu och nått som slår mig är att många av dem har haft årliga ägarbyten, det är sällan nått positivt så därför undrar jag lite....
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari