Jaha vad ska man nu göra då...
Massa text(
Kan du inte få ut en lånehoj? Suger ju hårt att inte ha något att åka på.
Har ju inte köpt den på firman som lagar den så tror inte dom är så sugna på det
Men nu har jag iaf ringt till Honda och hört vad som gäller och det såg ju inte så ljust ut. Fick ju Vänster gaffelben idag men höger kom det inget till. Höger finns inte heller att få tag på i HELA världen. Han på Honda kunde inte svara på varför men tippade på att det var pga undermålig kvalitet och därför hade Honda stoppat alla dom. Nu hade han skickat en request till Honda om att skicka ett komplett gaffelben till mig så jag fick klar hojen. Han förstod mycket väl min frustration och sa att det var oacceptabelt med så lång tid med tanke på vår korta säsong.
Men det roliga är när dom fick det nya gaffelbenet och öppnade upp förpackningen så tänkte han tydligen till på verkstaden. I gaffelbenet så låg det grus och metallflisor som han var tvungen att skölja bort med rödsprit och massa innan han kunde montera ihop det. Är väl den dumma fan som monterade ihop mina gafflar som sket att göra det, inte konstigt att det går sönder om det ligger skit i olja som repar sönder allt. Tänk på att påpeka detta när ni ska lämna in era hojar för läckande packboxar.
Honda skulle höra av sig så fort dom fick svar från sin Hotline, bara hoppas det blir den här veckan!
Fy fn..Jag ska lämna in min på 600 mila imorn, då skall dom få granska mina gafflar.
Jaha då har man råkat köra 17mil idag då
Honda överraskade alla med att komma upp personligen med ett nytt nytt komplett gaffelben till Funbike idag. Varken Funbike eller jag trodde att det skulle ske, speciellt när dom inte sagt nått om det
Jaha då har man råkat köra 17mil idag då
Honda överraskade alla med att komma upp personligen med ett nytt nytt komplett gaffelben till Funbike idag. Varken Funbike eller jag trodde att det skulle ske, speciellt när dom inte sagt nått om det
Ett ställe här i U-sala tar 134kr för 600-milaJapp det blir det verkligen. Blir till att boka 600mils service på måndag när dom öppnar. Vad fick ni ge för den servicen ni som redan har gjort den?
Ett ställe här i U-sala tar 134kr för 600-mila
Har bara gjort 100-mila på min (förövrigt på samma ställe som jag nämnde). De är Honda-auktoriserade så du behåller garantin.Vad är det för ställe då? Är dom Honda-verkstad för vill ju inte förlora min försäkring heller. Är det ventil-koll vid 600 eller är det bara Olja och filter och sånt? Har instruktionsboken i garaget så kan inte kolla just nu själv annars hade jag gjort det
Japp det blir det verkligen. Blir till att boka 600mils service på måndag när dom öppnar. Vad fick ni ge för den servicen ni som redan har gjort den?
Nu har jag registrerat mig där
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |