Du har inte funderat på en twin?Jag vill ja en hoj som har hyfsat bottenvrid och är smidig att köra. Min FZ6 va skitkul och jag trivdes bra med den men lite väl höga varv innan det hände något.
Du har inte funderat på en twin?Jag vill ja en hoj som har hyfsat bottenvrid och är smidig att köra. Min FZ6 va skitkul och jag trivdes bra med den men lite väl höga varv innan det hände något.
Jag vill ja en hoj som har hyfsat bottenvrid och är smidig att köra. Min FZ6 va skitkul och jag trivdes bra med den men lite väl höga varv innan det hände något.
Du har inte funderat på en twin?
Suzukin är ful, Aprilian kommer kosta multum i försäkring och Monster... tilltalar mig inte alls.
Fler förslag?
https://www.blocket.se/alvsborg/Ducati_Monster_696_ABS_70320780.htm?ca=11&w=3
Den här är ju ascool! Lite över min budget tyvärr Men har fått för mig att Monster är ganska slö... eller? 75 små hästar...
Verkar som man bara får mångmilare eller jättegamla för 50”.triumph speed triple kanske kan vara ett alternativ
Nån som tycker att CB1000RA eller FZ1är snygg får en ju att undra. Bägge har säkert uppenbara kvalitéer, men estetiska är de inte.
Ska man ha en snygg nakenhoj får det ju bli en Moto Guzzi Griso eller möjligen en Ducati Monster av lämplig sort effektmässigt. Visst är det kul med effekt, men känsla och väghålling är ju minst lika viktigt.
Mil ska man inte vara rädd för bara hojen är väl omhändertagen.
Pengar handlar ju bara om prioriteringar
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |