Honda CBF125- 10 styling

Pirateman17

Ny medlem
Gick med
15 May 2011
Hoj
PGO T-Rex
Hej.

Som ni alla kanske vet så ska jag skaffa mig en ny Honda CBF125, av årsmodell 10 snart :) Jag behöver hjälp med lite styling till hojen, b.la nya blinkers, dekaler, ljusen m.m. Finns det sidor som säljer styling till MC? Jag har bara sett till moped :) :confused:

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Googla lite, alternativt kolla in länkarna som ligger där ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------->
Annars tror jag det inte finns så mycket styling till just Cbf:en, men det finns säkert extra tillbehör och även en del universal-styling som kan passa :tummenupp

razze

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
zx9r ninja
det finns massa ching chong sider till cbr:en men inte vad jag har sett till cbf:en det är bara leta på =)

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Tankpad, fälgstripes, miniblinkers och slip-on. Stylingåtgärder som inte kräver så mycket moddande men ändå gör en positiv skillnad.

Dubstep

Ny medlem
Gick med
21 Feb 2011
Hoj
XTZ 660 Tenere -92
Förstår inte varför du köper en CBF när du har pengarna :(. 4 takt är najs. Men vfr en CBF?

waga95

Guest
Undrar jag faktiskt också ^^
En ny CBF 125 -10 med styling kostar ju lika mycket som en beggad yamaha yzf -10.
Vad jag hört kommer man upp i 100 km/h med CBF:en?
Och jag antar att det inte har att göra med den låga bensinförbrukningen för då hade du väl inte satt pengarna på styling?

Last edited:

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Ifall TS tvunget vill ha fyrtakt så håller jag med ovanstående, köp en YZF125 istället, MYCKET mer hoj för pengarna.

Cagiva raptor

Dirty Deeds Done Dirt Cheap!
Gick med
15 Aug 2010
Hoj
Cagiva raptor, Ducati S2R 1000, Ducati monster 1100 evo
Ja jag funderar faktiskt också på en Yamaha YZF :D Den går väl upp i 130 km/h? :banana

Det gör den nog säkert med den helkåpan :tummenupp
Det är ju ditt val helt och hållet men jag skulle utan tvekan köpt en yamaha isåfall.
Tycker den har en av dom råaste looken bland 125orna:tuttar

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...