AndreasNo
Bannad
Ser gärna bilder på det när det är klart...
// P
la upp en tråd i stylingforumet me lite kassa bilder..
// P
Funderar på att byta in min "gamla" 1000RR & kvittera ut en ny -08, men tänkte höra om nån vet om/var man kan köpa lullull till denna i så fall?
Finns ju inte på de vanliga ställena än.
Tänkte på t.ex slip-on, PCIII, kolfibergrejer, kåpglas, blinkers m.m.
Så nån som har några bra länkar blir jag tacksam!
Finns det någon här som kan svara på vad det sitter för typ av lampor i hel och halvljuset på nya Bladen 2008. Har inte fått min ännu så jag kan inte kolla själv.
Tänkte sätta xenonbelysning på hojen och behöver veta vad jag skall beställa.
Ah, hade ju varit perfekt, men är lite långt att köra tyvärr (ca 55 mil ToR)Alla delarna du räknade upp finns på Honda MC Center i Göteborg.. Det mesta sitter på demo Bladen så du kan se hur det ser ut på och låter!
Ah, hade ju varit perfekt, men är lite långt att köra tyvärr (ca 55 mil ToR)
Nån sida där sakerna finns? Eller lite ca-priser?
Äää Det är ju en snabb nöjestur på hojen! 55mil = 2,5 timmar
// P
Hej RR vänner!
Jag har märkt att efter jag har ute med hojen och kört, typ efter ca: 4 minuter när jag har stängt av motorn så immar det inne i min lyckta, har varit i kontakt med honda-center då ville dem att jag skulle ta bild på det för att skicka till honda, är det fler som har råkat ut för det och isåfall tacksam för en lösning, har ju 5års garanti på det , tänkte bara kolla om det är nån annan oxå som ...
Mvh/ A
Kan väl kanske ha lite att göra med den kalla temperaturen ute just nu så det immar igen när hojen står o de strålar upp värme från grenrör o motor...
tack för svaret Andreas , du är alltid den som har svarat mig på mina frågor.. TnX
jo du har rätt tror me att det är därför, hade nämligen det problemet på kvällar förra sommaren me, men som du säger kan det vara temp ändringen.
har du sett det på din ?
Man gör vad man kan =)..
Ja kan inte minnas att jag lagt märke till det nångång direkt men de e väl precis som på visiret att de blir imma vid vissa förhållanden o tror nog man får leva med det. Vet jag sett samma grej på olika bilar jag haft i endel väderförhållanden..
De du kan kolla är så avluftningshålen inte är igentäppta men de känns inte så troligt på en 07a om man inte vare där o skruvat o råka täppa till nåt.
så sant så... ska kolla det
Ha d bäst
Såg denna bakdel på sporthoj sidorna för ett tag sen, undrar var man får tag i en sådan undertail?? Jävligt snygg ialla fall!!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|