Honda cbr 600 1997 startar inte

Bandit-1200

Full rulle
Gick med
4 Jan 2010
Hoj
Bandit 1200
Jag har aldrig gjort något annat än bränt rent stift som blivit sotiga eller blöta. Har lite svårt att förstå påståendet om isolatorn som nämnts. Skulle vilja ha det utvecklat, eftersom det funkar för mig.

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Jag har aldrig gjort något annat än bränt rent stift som blivit sotiga eller blöta. Har lite svårt att förstå påståendet om isolatorn som nämnts. Skulle vilja ha det utvecklat, eftersom det funkar för mig.

Jag försökte med allt men de var körda! :(
Varför vet jag inte men med Champion startade den igen...:fakta

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Minst 2 hondor ala cbr som inte startar i tråden detta måste ju visa på en otroligt kass kvallitet på hondor från 90talet då dom knappt rullat något..:D:D:D

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Minst 2 hondor ala cbr som inte startar i tråden detta måste ju visa på en otroligt kass kvallitet på hondor från 90talet då dom knappt rullat något..:D:D:D

Inte gotta sig åt annans olycka...

Men bra den går nu i alla fall på två cylindrar vilket ger frågan vilka två som funkar.

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Inte gotta sig åt annans olycka...

Men bra den går nu i alla fall på två cylindrar vilket ger frågan vilka två som funkar.

Nä här är det ingen som gottar sig åt annas olycka utan försökte vara lite ironiskt sarkastisk, är tvärt om imponerad över hur mycket energi Ts har lagt ned på maskinen:tummenupp

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Om den går på två cylindrar skulle jag kolla lite på tändspolarna. De är två till antalet och sköter två cylindrar vardera.

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Om den går på två cylindrar skulle jag kolla lite på tändspolarna. De är två till antalet och sköter två cylindrar vardera.

Min tanke också när jag undrade vilka som går. Tyvärr verkar det som att han har fått något följdfel av meckandet. Den som lever får väl se förhoppningsvis ett slut på tråden där allt är frid och fröjd :)

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Min tanke också när jag undrade vilka som går. Tyvärr verkar det som att han har fått något följdfel av meckandet. Den som lever får väl se förhoppningsvis ett slut på tråden där allt är frid och fröjd :)

Blomspruta med vatten på avgasrören, då kan man avgöra vilka som tänder, misständer och inte tänder alls...

jagåkermc

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2020
Hoj
Honda cbr

Jag räknar med helt sonika att på Tisdag går hon som en dröm och jag kör för fullt :squid

Som tur är har jag 2 uppsättningar som kan testat.

Kan inte ge upp nu!

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Hoj
CBX -80, CB1300F -03

Inte alls. Allt handlar om service, underhåll och handhavande. Det är inte bara Hondor som har start problem när det är dags att ta fram dem för säsongen.

Av egen erfarenhet tycker jag att Honda har MYCKET hög kvalitet. Närmast är Suzuki, Yamaha och Kawasaki som nummer fyra. Det är dessa motorcyklar som jag inte bara kört utan också ägt.

Roligast att köra var cbX:n tätt följt av Kawasaki 750 H4 -74 2-taktare.

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Inte alls. Allt handlar om service, underhåll och handhavande. Det är inte bara Hondor som har start problem när det är dags att ta fram dem för säsongen.

Av egen erfarenhet tycker jag att Honda har MYCKET hög kvalitet. Närmast är Suzuki, Yamaha och Kawasaki som nummer fyra. Det är dessa motorcyklar som jag inte bara kört utan också ägt.

Roligast att köra var cbX:n tätt följt av Kawasaki 750 H4 -74 2-taktare.

Skämtare där:krama:D:D:D:D

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...