nej inte skruvat ngt alls, brukar soppa pumpen lägga av endast i hög hastighet?Har du skruvat med den på sistone? Det är mest troligt antingen igensatt tankavluftning eller en död soppapump, vilket är ganska vanligt på dom där. Om du inte har skruvat med den och fått någon slang i kläm, eller har glapp någonstans relaterat till laddning/tändning/jordning.
Som Chronic skriver så tar det en stund innan soppan är slut i förgasarna, och det rinner ner en del av sig själv, så det brukar gå rätt bra att puttra runt lite lagom, men när du förbrukar mycket soppa en längre stund så sinar det i förgasarna och då dör hojen, för att magiskt starta igen när du har rullat in till kanten och stannat. Problemet brukar bli värre med lite soppa i tanken, när det blir lägre fallhöjd. Så nej, pumpen funkar inte i låga hastigheter heller, men symptomen visar sig bara när det går fort.nej inte skruvat ngt alls, brukar soppa pumpen lägga av endast i hög hastighet?
varvar jag ur den på alla växlar händer inget bara om jag ligger riktigt fort med den under en stund.
Min var så höll man stumt på sexan i över 25
ok men det sitter väl bara soppa pump på nyare årsmodeller?
men det sitter väl bara soppa pump på nyare årsmodeller?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|