Jezze_
Sporthojsnörd
Aha okej fick med flusstråd till min svets när ja köpte den, men har aldrig provat. Kostade på mig en gastub istället
Om man ändå kunnat ha gas till den
De är som sagt inte den bästa svettsen på marknaden
Aha okej fick med flusstråd till min svets när ja köpte den, men har aldrig provat. Kostade på mig en gastub istället
Själv satsade jag på en gammal ESAB mig/mag med friköpt flaska. Gammal som gatan, ser ut som skit, men fungerar oftast riktigt bra!
kör med en kempi TIG-svets (rekomenderar). blir mycket fint och utan stänk. tyvärr inte AC men det har jag på jobbet när det ska svetsas aluminium =) så om ni är i örebro-trakten kanske jag kan hjälpa till
Över en månad sen jag skrev nåt nu..
Ramrelar är inlämnade på lack nu iaf, så efter det kanske de börjar hända saker..
lägger upp en bild på lite huvudgodis istället
hittade en fabriksbild också..
Tur att det börjar hända lite grejjer med det här bygget oxå trodde nästan att det dött ut.
Snygg hjälm!
Ja de va nästan så jag började undra själv
Jo jag tyckte den va rätt bra själv. men smakar de så kostar de..
hoppas den passar också så man inte får ont i huvet när man kört några mil
Visst är det en xr1000? om det är det så kommer du inte att ångra dig grymt skön hjälm, har en själv.
Kul att det börjar gå framåt igen!
Riktigt snygg hjälm!!!
Glöm för fan inte att kasta gammalt piss. En kompis till mig bodde i en liten gäststuga utan mugg. Stod pissflaskor i den lilla farstun jäääämt! Inte en, inte två, stod närmare tio
Schysst bygge btw, det är såna som du!Ni era lopphögar till hojbyggare som gör att jag inte kan sova om nätterna pga att jag OCKSÅ vill dra igång ett projekt
Väntar på att nån ska ringa att de hittat en guldtacka med mitt namn på och en hoj i nått dike som ligger och skräpar
Bygg vidare!
Magisk flaska En dylik måste upp i garaget!
Vad bidde det för färg förresten?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |