gileraaa skrev:2303777suzuki rg125friktigt fin men låter lite som en moppe
aprilia rs 125a riktigt fin både gamla modellen och nya
honda nsr 125a gött ljud bra prestanda inte lika bra som suzukin och aprilian men den toppar ca 150kmh
cagivo mito är riktigt fin men vet inget om den!
gileraaa skrev:2304901finns filmer på yahoo och google sånna kortfilmer dock kan 125orna vara trimade med effekt eller något!!!
gileraaa skrev:2303651cbr tycker jag du ska köpa den accar bättre en aprilia rs som är strypt (strypt går aprilian väldigt dåligt accet är 0-100 på nästan 20 sek asså det är fan otroligt dåligt vem kör strypt när den är så seg??)
cbr=helt godkänd hoj med BRA PRESTANDA OM MAN KÖR LAGLIGT!
Mr Wheelie skrev:2304983Jag har både haft min RS ostrypt och strypt, från 0-100 km/h på 20s när den e stryp, dra den om jultomten oxå vaa
Jag har bara haft den strypt en gång och då gjorde den väll 0-100km/h på 11-13s...Vad säger ni andra som har en RS....ostrypt skulle jag tippa på 5-6s.
Edit: Man skall inte säga något när man inte ens har någon hoj !!
busade med en CBR125 i ett rödljus för inte så länge sen, kan ju säga att skillnaderna mellan våra hojjar var som natt o dag i acc. Har dock aldrig provat min emot en RS_kim_ skrev:2304823hmm ok, då kanske det är bättre med en NSR då iaf !! men är det stor skillnad på dom i acc och fart ??
//kim
!ante skrev:2305045busade med en CBR125 i ett rödljus för inte så länge sen, kan ju säga att skillnaderna mellan våra hojjar var som natt o dag i acc. Har dock aldrig provat min emot en RS
hehe vore skojj faktist! fast jag tror att jag inte hänger på dig men!Bärgren skrev:2305192Om vi får igång någon träff runt flenskogarna kan vi köra.
topp? dagens i landsproblem.. Jag drar den på 3:an med tmn en polares moped kör om den i axx... Runt 110-120 toppar väll skräpet men den är sjukt liten._kim_ skrev:2303296hej hej !!
jag ska köpa en lätt mc om ca två månader då jag blir 16 år. jag funderar på en honda cbr125R, och jag skulle vilja veta lite om den t.ex. hur fort den går strypt/avstrypt ? hållbarhet och hur den är att köra. kommer säkert på nått mer sen.
//kim
gileraaa skrev:2305909har hört att suzuki rg125f ska vara råare en aprilia rs ?
har också hört att detär en rgv motor i den så jag tror faktiskt den piskar aprilia rs
Jag har hört att alla mopeder av märket Gilera, skall kunna dra vilken 125:a som helstgileraaa skrev:2305909har hört att suzuki rg125f ska vara råare en aprilia rs ?
har också hört att detär en rgv motor i den så jag tror faktiskt den piskar aprilia rs
hehe ne drar fan inte ens den segaste 125an på marknadenCBR_Koffe skrev:2305930Jag har hört att alla mopeder av märket Gilera, skall kunna dra vilken 125:a som helst
Så ut och testa du denna sköna sommarkväll
gileraaa skrev:2305939hehe ne drar fan inte ens den segaste 125an på marknaden
jag kollade lite på gp 125klassen jag undrar vad man kan köpa ktm mc
den som kallio kör med i 125ccgp??
Loy skrev:2305953Den kan du inte köpa
okej det var synd
gileraaa skrev:2305957Eh, vad skall du med en sådan till? den är inte gatreggad, och det kostar inte 30 000, inte 50 000, utan mycket merLoy skrev:2305953Den kan du inte köpa
okej det var synd
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |