Kronen
Medlem
tjena, jag har en honda crm.. och har beställt ett Arrow helsystem till den.. Men jag är lite nyfiken på vilket ljud det är på det. Vet nån. Tex hur många DB (decibel) det är på det? /MVH Martin
Kronen skrev:tjena, jag har en honda crm.. och har beställt ett Arrow helsystem till den.. Men jag är lite nyfiken på vilket ljud det är på det. Vet nån. Tex hur många DB (decibel) det är på det? /MVH Martin
Kronen skrev:tjena, jag har en honda crm.. och har beställt ett Arrow helsystem till den.. Men jag är lite nyfiken på vilket ljud det är på det. Vet nån. Tex hur många DB (decibel) det är på det? /MVH Martin
Kronen skrev:Spectre tack för svaret.. Låter det mkt högre på nått sätt då?
Kronen skrev:kk.. Min org. dämpare låter fan inte ett piss.. (tycker jag inte om ) måste ju låta lite ju!
spectre skrev:Jao, men köp Arrow, det låter skönt och hojen går betydligt bättre. Och orginaldämparen ser ju ut som en käftsmäll. Om du skulle tycka att det låter för lite så kan du ju alltid ta ut lite dämparull, men jag tvivlar på att du tycker det låter förlite med arrow. Det låter lagom som fan.
titta till bestyckningen så vet du!. tänk på att 10% större räknas på area. orka räkna baklänges men arean räknar du ut såhär radien*radien*pi så har du arean. Räkna på det baklänges lägg till 10% och kör formlen rättvänd (som jag skrev) så får du ökningen i %.. jobbigt assåKronen skrev:jag fick också mitt idag!! gött ljud.. som ni säger.. . Men dom på Mc affären säger att jag ska byta munstyckte 10 % uppåt.. Men räker det inte att dra Brickan i insuget. den gör gör ju så att den får mindre bränsle.. Eller?
Köpte Systemet på Cleassons i Bromölla. 3 Veckors väntetid
ftp://sh:philsson@philsson.mine.nu/125cc där kan du lägga upp det. det är ju ändå bara 1,3mbTheKork skrev:Ok, jag har ljudet med det är på 1,3mb så vet nån vart jag kan lägga upp det?
Edit: Jag köpte det från Sunbike genom Italia Bike Center här istan.
Jag måste ha lösen å pass.. För jag kan inte logga in där.philsson skrev:ftp://sh:philsson@philsson.mine.nu/125cc där kan du lägga upp det. det är ju ändå bara 1,3mb
lösen och pass är redan medskickat i länken men men...TheKork skrev:Jag måste ha lösen å pass.. För jag kan inte logga in där.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|