Honda Crm Goes Sm

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
105 km/h och seg på 6an?:gnissla

something is wrong kan jag säga....

min gör 110. och då snackar vi 10000 rpm. på 6an. och så mkt gör inte ett arrowsystem och ett öppet filter....

00sci

Medlem
Gick med
26 Nov 2007
Hoj
Ktm
105 km/h och seg på 6an?:gnissla

something is wrong kan jag säga....

min gör 110. och då snackar vi 10000 rpm. på 6an. och så mkt gör inte ett arrowsystem och ett öppet filter....

Fixade topplockspackningen nu går den 110 på sexan about 9000 varv

japp, i handboken står det vilket läge den ska ligga i. sen får man finskytera lite lätt på känn för att de ska bli så bra som möjligt..

Har ingen handbok..

00sci

Medlem
Gick med
26 Nov 2007
Hoj
Ktm
Hittade äntligen en "ordentlig" spegel.

2690320.jpg

2690342.jpg

Var ute och fotade med en kompis igår.

honda.jpg

hondaa.jpg

00sci

Medlem
Gick med
26 Nov 2007
Hoj
Ktm
Halv glada nyheter, har en köpare som har bjudit 3000e för den. Säljer nog ifall han betalar den summan. Nu kommer ni säkert att hata mig men jag har grubblat på detta nu i 2 veckor och vettet säger ju att sälja, ja menar det är ju otroligt att någon är villig att ge såhär mycket för en såhär gammal hoj.

Men inget är säkert...

00sci

Medlem
Gick med
26 Nov 2007
Hoj
Ktm
Japp 30 000kr ungefär. Japp väldigt bra och säljer nog. Men har siktat in mig på en aprilia mx som nästa hoj, som inte kommer att hållas original :mad:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
VAFFAN:mad:

jag nöjer mej med 24 och inte fan är de nån som nappar:mad:

jag har lagt dubbelt så mkt pengar som du ju:gråta

jag ska fan flytta till finland:uzi

00sci

Medlem
Gick med
26 Nov 2007
Hoj
Ktm
Jag har lagt ungefär 1500e pappa ca 1600. Joo hojarna är billiga hos er :p. Sen då jag fyller 18 kommer jag dit och hämtar en större sm.

00sci

Medlem
Gick med
26 Nov 2007
Hoj
Ktm
Troligen säljs den inte. Fick också en knäpp ide om att slänga i en cr125 motor? Skall först fixa i skick en moped jag har hemma och sälja bort den så jag får lite käsh. Vet någon om ens nå av motorfästena skulle kunna tänkas passa bolt-on? Motorn skulle vara där mellan 94-98..

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Troligen säljs den inte. Fick också en knäpp ide om att slänga i en cr125 motor? Skall först fixa i skick en moped jag har hemma och sälja bort den så jag får lite käsh. Vet någon om ens nå av motorfästena skulle kunna tänkas passa bolt-on? Motorn skulle vara där mellan 94-98..
Ja Det främre och undre passar rakt av har jag för mig. Det bakre har jag inte lagt så mycket energi på.

Jobbiga blir med just lampor och sådant. Men vore ju kul. Har själv varit inne på det många ggr.

00sci

Medlem
Gick med
26 Nov 2007
Hoj
Ktm
Har hittat en till ram och tänkte köpa den och fixa cr motorn i den och dra eget elsystem. Och behålla "original" ramen med original motor och elsystem.

Alltså flytta över kåpor,swing,framgaffel,bromssystem och ramnummer ifall det blir problem.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLJ och köp något billigt skrot att köra med tills du får riktigt kort. Inget att tveka över när någon bjuder så bra.

00sci

Medlem
Gick med
26 Nov 2007
Hoj
Ktm
Såklart, men han hade inte pengar nu och sa att han skrapat ihop till julen ungefär. Men om han inte köper tror jag att jag satsar på cr125 motor.

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Såklart, men han hade inte pengar nu och sa att han skrapat ihop till julen ungefär. Men om han inte köper tror jag att jag satsar på cr125 motor.
Problemet är ju inte elsystemet utan att du skall hitta en generator som klarar av att hålla igång, framlampa, baklampa, blinkers, tuta mm.

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457