Ok finns det någon guide till detta?
japp, i handboken står det vilket läge den ska ligga i. sen får man finskytera lite lätt på känn för att de ska bli så bra som möjligt..
Ok finns det någon guide till detta?
105 km/h och seg på 6an?
something is wrong kan jag säga....
min gör 110. och då snackar vi 10000 rpm. på 6an. och så mkt gör inte ett arrowsystem och ett öppet filter....
japp, i handboken står det vilket läge den ska ligga i. sen får man finskytera lite lätt på känn för att de ska bli så bra som möjligt..
Fixade topplockspackningen nu går den 110 på sexan about 9000 varv
Har ingen handbok..
Ja Det främre och undre passar rakt av har jag för mig. Det bakre har jag inte lagt så mycket energi på.Troligen säljs den inte. Fick också en knäpp ide om att slänga i en cr125 motor? Skall först fixa i skick en moped jag har hemma och sälja bort den så jag får lite käsh. Vet någon om ens nå av motorfästena skulle kunna tänkas passa bolt-on? Motorn skulle vara där mellan 94-98..
Problemet är ju inte elsystemet utan att du skall hitta en generator som klarar av att hålla igång, framlampa, baklampa, blinkers, tuta mm.Såklart, men han hade inte pengar nu och sa att han skrapat ihop till julen ungefär. Men om han inte köper tror jag att jag satsar på cr125 motor.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|