sant.. men visst jag lägger mig, passade på crm på min svarta DT såg den helt fuckat ut...lasse kongo skrev:2600158tycker det ser jävligt 80tal ut med sånna kådisar på
sant.. men visst jag lägger mig, passade på crm på min svarta DT såg den helt fuckat ut...lasse kongo skrev:2600158tycker det ser jävligt 80tal ut med sånna kådisar på
Dt:n har ännu klenare gafflar än crm:en. Crm är riktiga grjor detMr EmCom skrev:2600238sant.. men visst jag lägger mig, passade på crm på min svarta DT såg den helt fuckat ut...
Okej bra för jag behöver nya packboxar Bärgren spräkte mina (crm är vist ingen fmx hoj)Nicco skrev:2600483Det där med 80tal kunde jag inte sagt bättre själv.
Prulle du har en crm gaffel, ja känner igen sakerna längst upp på gaffelbenen
Blir nog till att plocka av skiten nu då...
men det är en DT, han kunde inte spränka min. :stoltprulle skrev:2600810Okej bra för jag behöver nya packboxar Bärgren spräkte mina (crm är vist ingen fmx hoj)
Nej men du ladda väll ine på hyffsat fullt i grusgrop och på crossbana?Mr EmCom skrev:2600852men det är en DT, han kunde inte spränka min. :stolt
inga komentarer..prulle skrev:2600858Nej men du ladda väll ine på hyffsat fullt i grusgrop och på crossbana?
Han måste nog skrattat när jag skulle testa hans, har fan aldrig kört så lugnt nån gång Jag hoppa aldrig på det hoppet, joppa i grussgrop istället och parkera hojen i en brant backe av typ akvarie sten Gick av hojen och den stog fortfarande uppMr EmCom skrev:2600861inga komentarer..
men ja hoppade "nästan" lika högt som han
hehe you did the right thingNicco skrev:2601157Jag gick ut o cuttade bort skiten nu.
Tycker det ser klart bättre ut än innan. =)
Ser tama ut på kort men när man såtr bereve dom irl så är dom minst lika breda som mina biceps MINST!
Fotnot: CRMens gaffelben är 1mm smalare än KLR650´s gaffelben
Thx for tha help gubbs!
Bilder incoming! 2 sek
/Nicco
Nicco skrev:2601157Jag gick ut o cuttade bort skiten nu.
Tycker det ser klart bättre ut än innan. =)
Ser tama ut på bild men när man står breve dom irl så är dom minst lika breda som mina biceps MINST!
Nej det kan han inte vara om hans biceps bara är 41mm i diametert4pp3r skrev:2601311jävlar då e du inte stark
Lundgren skrev:2601496Nej det kan han inte vara om hans biceps bara är 41mm i diameter
Håller med angående framlampa...kieL skrev:2601878ny framlampa + ny framskärm kanske vore något nicco ?
Word! Dock råkar jag veta att han har sneglat lite på Acerbis DHH.kieL skrev:2601878ny framlampa + ny framskärm kanske vore något nicco ?
Lundgren skrev:2601496Nej det kan han inte vara om hans biceps bara är 41mm i diameter
Nicco skrev:2601981Mjo, var påväg att beställa idag.
Men så snackade jag med min körlärare och han sa att jag behöver MINST 20 körlektioner :S
Räknade ut att bara körlektionerna kommer kosta 8400 kronor.
Sjukt säger jag?!
Tips på framskärm?
KTM stänka vart köper man det i vitt
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|