KOMA
War inside my head
Kan bara avråda alla Hornet 900-ägare att testa nya CB1000RA.
Om ni nu inte tänkt att byta hoj förstås. Fasiken vilken fin maskin!
Det här skulle du sagt för ett år sedan!Men jag är nöjd med mitt byte från horneten.
Kan bara avråda alla Hornet 900-ägare att testa nya CB1000RA.
Om ni nu inte tänkt att byta hoj förstås. Fasiken vilken fin maskin!
Det här skulle du sagt för ett år sedan!Men jag är nöjd med mitt byte från horneten.
hade non undlig did kedja på min bytte till rk 530 drevning 16 /41 som ja e nöjd med
--
angående plasten bak när ni tog bort det var satt ni blinkers o dè?
min hoj blev skrot efter en allvarlig olycka i måndags så snart har jag förmodligen ett par blåa art-slipons och en pc3+k&n-filter till salu. :/ Själv blir jag nog hojlös året ut.
Hoppas allt gick bra med dig
Är det någon här som har koll på om det är möjligt att sätta på en cbr motor på en hornet?
en hel del frakturer men jodå, jag lever, lite trist att halva hojsäsongen blir hojlöst bara.
snackade med en hojmek om det där med att använda sig av cbr-delar, hans idé var att man bytte kammar och toppen typ för att det förmodligen är där dom snålat på horneten. men det e ju i grund och botten en cbr-motor på horneten så det borde ju gå att bara slänga i en där.
en hel del frakturer men jodå, jag lever, lite trist att halva hojsäsongen blir hojlöst bara.
snackade med en hojmek om det där med att använda sig av cbr-delar, hans idé var att man bytte kammar och toppen typ för att det förmodligen är där dom snålat på horneten. men det e ju i grund och botten en cbr-motor på horneten så det borde ju gå att bara slänga i en där.
Motorfästen o så då? vad tror du om det, passar eller måste man fixa det?
Är det någon som har en service manual eller liknande som funkar för en 02a (svenska eller engelska)?
Skall byta packboxar i framgaffel samt lite annat jox tänkte jag, vore bra med något på papper om inte en PDF finnes kan tänka mig att pröjsa några kronor också.
/Tobbe
Tjo på er
Har en lite undran om min hornet, tycker det smäller och rycker väldigt när jag växlar. Har bara haft mindre hojar förut och aldrig nått sportigare så det kanske ska vara så här, jag suger verkligen på allt vad mekande och tekniska saker heter tyvärr. Ska skruva lite i vinter tänkte jag och lära mig lite, någon som har några bra knep man bör fixa göra med horneten. Köpte min CB 900 för en dryg månad sedan och är väldigt nöjd har haft många fina kvällsturer med den än så länge.
Tjo på er
Har en lite undran om min hornet, tycker det smäller och rycker väldigt när jag växlar. Har bara haft mindre hojar förut och aldrig nått sportigare så det kanske ska vara så här, jag suger verkligen på allt vad mekande och tekniska saker heter tyvärr. Ska skruva lite i vinter tänkte jag och lära mig lite, någon som har några bra knep man bör fixa göra med horneten. Köpte min CB 900 för en dryg månad sedan och är väldigt nöjd har haft många fina kvällsturer med den än så länge.
Finns längre upp i tråden
/Jocce
Någon som är sugen på en riktigt schysst Hornet?
jasså ska du sälja nu eller är det inte din?
förövrigt så lämnar jag er är på Hornet 900 tråden nu, iaf delvis. idag får jag nya hojen levererad och det är en svart Suzuki SV 1000 N. Men jag lär väl titta in här då och då ändå, lärde ju mig jävligt mycket om hojen under den fina tiden som Hornet-ägare.
jasså ska du sälja nu eller är det inte din?.
Kul med ny hoj! Skönt ljud i den twinnen.
Kör inte för långt på bakhjulet med den bara, dom tappar oljetrycket då.
Jo, den är till salu, men jag är för lat för att sätta ut en annons.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|