Honda forever
livet börjar vid 14000rpm
Zilversurfer skrev:Va sa du...Ja herre gud, läs på lite.
Jag skrev nästan... och det var ju självklart med ironi, jag VET att det skillnad som natt o dag mellan en SS hoj och vanlig gathoj.
Zilversurfer skrev:Va sa du...Ja herre gud, läs på lite.
Honda bäst? Kan du utveckla lite med tanke på att Rossi kör YamahaHonda forever skrev:När det gäller MotoGP, att Hondan där är bästa hoj är ju en sak
Man hade 185 bhk i RVF/RC45 (750cc) -99. Siffran för CBR1000RR är över 200 bhk.Zilversurfer skrev:Chris Vermeulen har enligt rykte 187 bak/Hk , Hade varit roligt att köra en SS med 140 hk/bakhjulare
Zilversurfer skrev:Men vänta bara till Jappsen kommit över däck restriktionerna, då kommer vi se mkt mer täta fighter i SBK med många japps i topp.
sandstream skrev:Honda bäst? Kan du utveckla lite med tanke på att Rossi kör Yamaha
valmers skrev:Man hade 185 bhk i RVF/RC45 (750cc) -99. Siffran för CBR1000RR är över 200 bhk.
---P@trik skrev:Och var har du gjort av suzuki i din tråd....
Rätt ska va rätt. 20:e plats var bästa Honda. 19 cyklar behövdes för att slå HondanZilversurfer skrev:När det gäller standard hojjar så är inte Hondan bäst om man ser på resultat. I Scandinavian Open hittar man CBR600RR först på 16:e plats i STD600. Och det enda riktiga sätt att mäta en gathoj är när dom körs helt standard och inte SS trimmade.
Johan skrev:Rätt ska va rätt. 20:e plats var bästa Honda. 19 cyklar behövdes för att slå Hondan
Men riktigt rättvis blir väl inte den jämförelsen heller med tanke på att fältet bestod av:Jag som inte kan räkna, ja 20:e Alkahai.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|