Jóhnny Balle
Fifan
Det är rätt stor skillnad mellan orginal Monkey och den nya, kolla länken.
http://japan.webike.net/moto_news/a-comparison-of-the-new-monkey-125-and-monkey-50/
Fixade länken
Det är rätt stor skillnad mellan orginal Monkey och den nya, kolla länken.
http://japan.webike.net/moto_news/a-comparison-of-the-new-monkey-125-and-monkey-50/
107 kilos våtvikt, originalet verkar ha vägt 58 kilo, hur tusan har Hondas ingenjörer lyckats göra den dubbelt så tung
Där föll min fantasi (som jag haft i hela 5 minuter medans jag läste tråden) om att man kunde slänga in nya Monkeyn i skuffen på nästan vilken bil som helst.
Jag är klart sugen på en...men 45 papp får man en bra bil för....eller ZX10R/CBR1000RR/GSX-R1000 K5....Nååå, ingen som slagit till på "facila" 45' o köpt än?
Det kunde du förmodligen inte ens med den gamla Z50A. 60 kg är visserligen mycket mindre än 107 kg men likafullt en jäkla pjäs att lyfta...
Det rullade ganska många såna i Thailand nu i höstas. Eller möjligen kan det ha varit någon kinamoppe med snarlikt utseende jag såg många av.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |