Honda Nsr -89.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Jag råder dig till AF1:an om du endå ska lägga dom pengarna. Den är helt klart bästa hojen för dom pengarna.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
philsson skrev:
Jag har inte provat nya NSR. men jag trodde inte den var med i debatten. :3freak

Oj, missförstånd. Jag trudde du menade att AF1án var den bästa av den äldre modellen av NSR, AF1 och CBR som dök upp i diskussionen och att du skrev att den var helt klart den bästa hojen för dom pengarna. Och då undrade jag hur du kunde veta det eftersom du antagligen inte kört alla 3 modellerna. Blev lite fel så jag rensade upp. Men tillbaka till topic nu!

Jag tycker också att den NSRén värkar väldigt dyr.

EDIT: Du kan ju hitta NSR från 94-95 för samma pris.

Last edited:

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Padde skrev:
Oj, missförstånd. Jag trudde du menade att AF1án var den bästa av den äldre modellen av NSR, AF1 och CBR som dök upp i diskussionen och att du skrev att den var helt klart den bästa hojen för dom pengarna. Och då undrade jag hur du kunde veta det eftersom du antagligen inte kört alla 3 modellerna. Blev lite fel så jag rensade upp. Men tillbaka till topic nu!

Jag tycker också att den NSRén värkar väldigt dyr.

EDIT: Du kan ju hitta NSR från 94-95 för samma pris.
Nej jag har inte kört nya NSR eller CBR 125.. nopp. men det får jag väl göra nån dag :)
Sen har jag inte några fasta grunder på varför AF1 skulle vara bättre än NSR. facktiskt inte. Har bara fått den känslan av att den är piggare men det ligger väl psykiskt när man kör antar jag på hur man är inställd.
Utseendemessigt tycker jag i alla fall att AF1 regerar :) dock inte frammifrån men det får man väl tåla.. eller? :rolleyes:

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...